بال بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد

به گزارش تور سریلانکا، یک منبع خبری در انگلیس اعلام نموده است که بازیکن جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ برای بازی در رده ملی، آلمان را به انگلیس ترجیح داده است.

بال بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی میل انگلیس مدعی شد که جمال موسیالا بال 17 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود واجد شرایط بودن برای بازی در تیم ملی انگلیس ترجیح داده که برای تیم ملی آلمان بازی کند.

موسیالا متولد آلمان است اما به واسطه زندگی و تحصیلاتش که در انگلیس بوده و البته حضور در آموزشگاه باشگاه چلسی می تواند برای سه شیر هم بازی کند. علاوه بر این ها او به واسطه ملیت پدرش که نیجریه ای است می تواند برای تیم ملی این کشور هم بازی کند.

گرث ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس امیدوار بود که موسیالا را در جمع شاگردانش داشته باشد اما طبق اعلام نشریه دیلی میل این بازیکن که به تازگی هم قراردادی طولانی مدت با بایرن مونیخ بسته است و در انتها هفته جاری 18 ساله می گردد، آلمان را به عنوان تیم ملی خود انتخاب نموده است.

موسیالا که به عنوان یکی از آینده دارترین فوتبالیست های حال حاضر دنیای فوتبال شناخته می گردد، تا الان بیشتر به تیم ملی انگلیس گرایش داشت و از 14 سالگی هم در رده های پایه فوتبال این کشور از جمله تیم زیر 21 ساله (ماه نوامبر سال 2020) بازی و گلزنی هم نموده است. اکنون اما به نظر می رسد که او ترجیح داده برای ژرمن ها در رده ملی بازی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 845

به "بال بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بال بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان را به انگلیس ترجیح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید