سریع ترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش تور سریلانکا، 5 گل سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز نموده ایم.

سریع ترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش، در ورزش فوتبال گل های زودهنگام تاثیر زیادی در تضعیف روحیه حریف دارد و امتیاز بزرگی برای رسیدن به پیروزی محسوب می شوند. در لیگ قهرمانان اروپا گل های زودهنگام زیادی به ثمر رسیده است.

در این گزارش 5 گل زودهنگام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز می کنیم که تمامی آن ها زیر 22 ثانیه به ثمر رسیده اند.

روی ماکای بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ، زننده سریعترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. او این گل را در بازی تیمش مقابل تیم فوتبال رئال مادرید به ثمر رساند. این بازی در استادیوم اختصاصی بایرنی ها برگزار شده بود.

بازی را رئالی ها شروع کردند و زمانی که توپ به روبرتو کارلوس رسید او یکی از بزرگترین اشتباهات دوران ورزش خود را مرتکب شد.

حسن صالح حمید زیچ توپ را از کارلوس ربود و با پاس گل او، سریعترین گل تاریخ لیگ قهرمانان به ثمر رسید. این گل در ثانیه 10.12 به ثمر رسید.

در تاریخ 1 نوامبر سال 2011 تیم های والنسیا و بایر لورکوزن در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. یوناس بازیکن تیم والنسیا از اشتباه دروازه بان حریف استفاده کرد و توانست در ثانیه 10.96 گلزنی کند.

بازیکنان تیم والنسیا با روحیه ای که بعد از به ثمر رسیدن این گل گرفتند، توانستند با نتیجه 3 بر یک در برابر حریف آلمانی خود به رجحان برسند.

گیلبرتو سیلوا هافبک و مدافع سابق تیم فوتبال آرسنال با گلزنی در ثانیه 20.07 سومین گلزن سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. این بازیکن در تاریخ 25 سپتامبر سال 2002 و در بازی تیمش در مقابل تیم فوتبال آیندهوون گلزنی کرد. پاس این گل را تیری هانری ستاره تیم فوتبال آرسنال داد. توپچی ها در این بازی با 4 گل به رجحان رسیدند.

گیلبرتو سیلوا برزیلی بین سال های 2002 تا 2008 برای توپچی ها بازی نموده است. او این گل را در اولین سال حضورش در تیم آرسنال به ثمر رساند.

الساندرو دل پیرو ستاره سابق تیم فوتبال یوونتوس، چهارمین گل سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود نموده است. او این گل را در تاریخ اول سپتامبر سال 1997 و در بازی مقابل تیم فوتبال منچستر یونایتد به ثمر رساند.

دل پیرو این گل را در ثانیه 20.12 به ثمر رساند. او با فریب بازیکنان و دروازه بان تیم منچستر یونایتد با یک حرکت تکنیکی، یکی از زیباترین گل های دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید.

در تاریخ 28 سپتامبر سال 2005 تیم های فوتبال آث میلان و شالکه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. کلارنس سیدورف در ثانیه 21.06 بازی با یک ضربه تماشایی از راه دور، دروازه تیم فوتبال شالکه را باز کرد.

این گل پنجمین گل سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. سیدورف این گل را در استادیوم اختصاصی تیم شالکه به ثمر رساند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 276

به "سریع ترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید