سری آیفون 12 بدون آداپتور و هدفون روانه بازار می شوند

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، همانطور که از ماه ها قبل شایعه شده بود، آداپتور و هدفون از جعبه سری آیفون 12 حذف شده و آیفون های جدید فقط با یک کابل USB-C به لایتنینگ به بازار عرضه می شوند. اپل می گوید این تصمیم را به خاطر تأثیرات زیست محیطی گرفته است!

سری آیفون 12 بدون آداپتور و هدفون روانه بازار می شوند

اپل می گوید به دلایل زیست محیطی، آداپتور و هدفون را از جعبه سری آیفون 12 حذف نموده است. اپل این سیاست را برای مدل های جدید اپل واچ هم اتخاذ نموده و چند هفته پیش از عرضه اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE بدون آداپتور اطلاع داد.کمپانی کوپرتینویی می گوید با این کار مواد خام کمتری را به ازای فروش هر آیفون مصرف خواهد نمود. علاوه بر این جعبه آیفون نیز کوچکتر می گردد و این یعنی می توان آیفون های بیشتری را روی سازه های مسطح برای حمل و نقل (پالت) قرار داد که به کاهش تصاعدات کربنی منتهی می گردد.

تصمیم اپل به حذف آداپتور و ایرباد از جعبه محصولات جدید خشم بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است. بعضی از کاربران معتقدند اهداف زیست محیطی بهانه بوده و اپل با این کار در پی افزایش حاشیه سود و کاهش هزینه های صادرات است.

اپل می گوید در حال حاضر حدود 700 میلیون هدفون لایتنینگ و 2 میلیارد آداپتور اپل در دنیا وجود دارد و این یعنی تعداد بسیار زیادی از کاربران احتمالا احتیاجی به این دو وسیله ندارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 602

به "سری آیفون 12 بدون آداپتور و هدفون روانه بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری آیفون 12 بدون آداپتور و هدفون روانه بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید