تور ترکیه ارزان: سواحل آنتالیا ترکیهمعرفی سواحل آنتالیا

به گزارش تور سریلانکا، یکی از دیدنی های ترکیه که مورد استقبال گردشگران سراسر دنیا واقع شده است، سواحل آنتالیا می باشند. سواحل زیبای آنتالیا با طبیعتی چشمگیر، به خوبی سازماندهی شده اند و همه نوع امکانات رفاهی و تفریحی در این سواحل برای بازدیدکنندگان مهیا شده است. در این مقاله می کوشیم تا شما را با مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری این شهر یعنی سواحل آنتالیا آشنا کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ترکیه ارزان: سواحل آنتالیا ترکیهمعرفی سواحل آنتالیا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

معرفی سواحل آنتالیا

در زمان تفریح در سواحل آنتالیا مهم نیست که چقدر توان اقتصادی داشته باشید، همواره می توانید یک تفریح برای خود پیدا کنید. شهر آنتالیا حدود چهارصد ساحل مختلف دارد که می توانید از گشت و گذار در آنها لذت ببرید.

قسمت مرکزی شهر آنتالیا از نظر ساختار شباهت هایی به شهر استانبول دارد به استثنای اینکه این شهر مدرن تر از استانبول است و به میزان استانبول بنای تاریخی ندارد. با این وجود امتیاز شهر آنتالیا در مراکز خرید و سواحل آن است. در حقیقت چیزی که برای گردشگران این شهر مجذوب نماینده است لذت و آرامش سواحل آنتالیا و گذراندن وقت در ساحل است. خرید مقرون به صرفه بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

ساحل کنیالتی

یکی از سواحل آنتالیا در مجاورت دریای مدیترانه ساحل زیبای کنیالتی است. ساحل کنیالتی مهم ترین ساحل آنتالیا است. معروفیت این ساحل در میان سواحل زیبای آنتالیا به این علت است که شما می توانید از هر نقطه شهر آنتالیا که بخواهید به سادگی به این ساحل دسترسی پیدا کنید. بعلاوه می توانید با وسایل نقلیه شهر آنتالیا مانند تراموا، اتوبوس و تاکسی به این ساحل بروید یا اینکه موتور اجاره کنید. رسیدن به ساحل کنیالتی از هر نقطه آنتالیا به سادگی امکان پذیر است.

خوب است بدانید که ساحل کنیالتی تقریباً سه کیلومتر طول دارد و در بین اهالی محلی به عنوان پلاژ کنیالتی معروفیت دارد و فاصله آن با مرکز شهر چندان زیاد نیست. اهالی آنتالیا معمولاً آخر هفته ها برای گذراندن اوقات خود و تفریح و استراحت به این منطقه مراجعه می نمایند.

از دیگر امکانات ساحل کنیالتی مراکز تفریحی و رستوران های آن است. بعلاوه در این منطقه طبیعت و درختان زیبایی نیز وجود دارد. می توانید از فضای رمانتیک آن لذت ببرید و در ساحل و روی صخره ها قدم بزنید یا آفتاب بگیرید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

ساحل کمر

یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا ساحل کمر است. شهر کمر حدود چهل کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. آب دریا در این منطقه شوری کمتری دارد. در اطراف روستاهای این منطقه دیوار بلندی کشیده شده که از روستا در برابر سیل و طغیان دریا محافظت می نماید. ویژگی سواحل کمر این است که این منطقه به عنوان یک مکان توریستی ساخته شده و بنابراین در آن انواع هتل ها و رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید را در کنار مکان های تاریخی می توانید مشاهده کنید.

سواحل کمر جزء پر طرفدارترین سواحل این شهر است که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. در ساحل کمر شما طبیعت زیبا و تاریخ را در کنار هم خواهید داشت. می توانید در ساحل این منطقه به شنا و غواصی بپردازید یا اسکی روی آب و سایر ورزش های آبی را تجربه کنید. قایقرانی و ماهیگیری در سواحل این منطقه نیز لذت بخش خواهد بود. ساحل کمر یکی از سواحل آنتالیا است که پرچم آبی اتحادیه اروپا را دارد. این به این معناست که آب این منطقه تمیز است. بلیط هواپیما تهران مشهد

ساحل بلک

یکی از مجلل ترین سواحل آنتالیا ساحل بلک است. اگر اهل بازی گلف هستید به این منطقه سری بزنید. مساحت این منطقه تا کوه های تاروس ادامه دارد و مجموعاً 36 کیلومتر مربع است؛ و در غرب آنتالیا واقع شده است. از دیگر جاذبه های این منطقه وجود سواحل ماسه ای و جنگل های کاج است. در این منطقه 574 نوع گیاه وجود دارد که بعضی از آن ها فقط در کشور ترکیه یافت می شوند و یکی دو گونه نیز خاص منطقه بلک هستند.

در مجاورت این منطقه نیز مکان های تاریخی مشهوری مانند پرگه و اسپندوس وجود دارند. این منطقه بیشتر مورد توجه افراد ثروتمند است و بیشتر هتل های اطراف آن چهار یا پنج ستاره می باشند.

شما می توانید در مدرسه بین المللی تنیس آموزش ببینید. در طبیعت این منطقه بیشتر از 100 نوع از انواع پرندگان وجود دارد. علاوه بر موارد آبشاری زیبا به نام کورسوناف نیز در حاشیه این منطقه وجود دارد که می توانید با کرایه کردن یک اتومبیل برای تفریح به آن سر بزنید. رشد این منطقه از سال 1990 شدت بیشتری گرفته است. وجود پارک ملی کورشونلو در فاصله اندکی از ساحل بلک، این منطقه را نزد طبیعت دوستان مجذوب نماینده تر نیز نموده است. بیشتر از ده زمین گلف، 50 زمین فوتبال و دویست زمین تنیس از امکانات ورزشی منطقه بلک می باشند. بعلاوه در این منطقه ساحلی امکانات جانبی کاری مانند سالن های کنفرانس و گردهم آیی و مکان های مناسبی برای جشن و عروسی نیز تدارک دیده شده است. خرید بلیط هواپیما

ساحل لارا

ساحل لارا یکی از مجذوب نماینده ترین سواحل آنتالیا است که در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است. آب های این منطقه زلال و شفاف هستند. صنعت گردشگری در منطقه لارا با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است و در حال حاضر به یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران در ترکیه تبدیل شده است. فاصله ساحل لارا تا آنتالیا کمتر از شش کیلومتر است و ساحل آن با مخلوطی از شن و سنگ ریزه پوشانده شده است. ساحل این منطقه مملو از مکان های تفریحی و استراحتگاه های مجهز و زیباست و امکانات بسیاری در پلاژهای آن تدارک دیده شده است. بعلاوه آبشار دودن نیز در قسمت پایین آن وجود دارد.

امیدواریم که این مقاله به شما در آشنایی بیشتر با سواحل و دیدنی های آنتالیا یاری نموده باشد. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1244

به "تور ترکیه ارزان: سواحل آنتالیا ترکیهمعرفی سواحل آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: سواحل آنتالیا ترکیهمعرفی سواحل آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید