تور چین: شهاب حسینی برنده جایزه برترین بازیگر جشنواره پکن شد

به گزارش تور سریلانکا، شهاب حسینی برای بازی در فیلم اولین برف ساخته حامی رمضان برنده جایزه برترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره بین المللی فیلم پکن شد.

تور چین: شهاب حسینی برنده جایزه برترین بازیگر جشنواره پکن شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این رویداد سینمایی که از تاریخ 30 شهریور تا 7 مهر برگزار گردید، در بخش رقابتی اصلی (جایزه تیانتان) میزبان فیلم اولین برف اولین ساخته بلند حامی رمضان کارگردان ایرانی - فنلاندی بود. این فیلم در نهایت پیروز به کسب جایزه برترین بازیگر نقش مکمل مرد (شهاب حسینی) و برترین موسیقی (توماس نیکینن) شد.

شهاب حسینی چند روز پیش هم برای بازی در فیلم اولین برف به اسم برترین بازیگر مرد جوایز سالانه سینمای فنلاند (یوسی) انتخاب شده بود.

اولین برف که پیش تر در بخش نسل جشنواره فیلم برلین رونمایی شد درباره زندگی پسربچه ای 13 ساله در یکی از روستا های فنلاند است که زندگی اش با عدم پذیرش درخواست پناهندگی خانواده اش دگرگون می گردد. شبنم قربانی، آران-سینا کشوری و کیمیا اسکندری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در بخش به سوی آینده جشنواره فیلم پکن هم سینمای ایران سال جاری سه فیلم بوتاکس، نامو و درخت سکوت را داشت که سوسن پرور برای بازی در فیلم بوتاکس به اسم محبوب ترین بازیگر زن و نامو به اسم محبوب ترین فیلم این بخش انتخاب شدند.

فیلم راستا معکوس ساخته ابوالفضل جلیلی هم در بخش نمایش های ویژه جشنواره بین المللی فیلم پکن به نمایش عایدی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1169

به "تور چین: شهاب حسینی برنده جایزه برترین بازیگر جشنواره پکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: شهاب حسینی برنده جایزه برترین بازیگر جشنواره پکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید