شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - به گفته معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی 156 تن روغن مایع در تمام فروشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است، مشکل کمبود روغن جامد نیز تا هفته آینده در استان مرتفع می گردد.

شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند

به گزارش ایسنا، چند روزی است که مشکل کمبود روغن مردم استان را کلافه نموده است. شهروندان می گویند مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند، اما پیدا نمی نمایند، حتی طبقه های مخصوص روغن فروشگاه های عظیم زنجیره ای نیز در یک هفته اخیر پر از خالی است.

الیاس جویبان، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این باره گفت: در تمام فروشگاه های زنجیره ای خراسان جنوبی، روغن مایع توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه مسئله ای در تأمین روغن مایع نداریم، اضافه کرد: 156 تن روغن مایع در تمام فروشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان نمود: در ماه محرم و صفر نیز 231 تن سهمیه روغن به استان اختصاص یافته که از این مقدار، 150 تن توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.

جویبان با بیان اینکه 293 تن سهمیه دوم نیز به استان اختصاص یافته است که در حال جذب آن هستیم، توضیح داد: کمبود روغن نباتی مسئله ای کشوری است، این مشکل به این دلیل است که مردم بیشتر از روغن جامد استفاده می نمایند.

وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن جامد نیز تا هفته آینده در استان مرتفع می گردد، اضافه کرد: این کمبودها به علت کمبود مواد اولیه و دانه های روغنی برای کارخانجات تولیدنماینده بوده و مدت زمان زیادی طول می کشد تا سهمیه روغن استان به طور کامل جذب گردد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: کارگروه ستاد تنظیم بازار سه سهمیه 231 تنی، 293 تنی و 196 تنی در نظرگرفته که 690 تا 70 درصد سهمیه های اعلام شده، روغن نباتی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 629

به "شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید