شیائومی از یک لنز تلسکوپی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد

به گزارش تور سریلانکا، به نظر می رسد جذابیت گوشی های جدید شیائومی از نظر دوربین دوچندان خواهد شد. این شرکت ساعاتی قبل از یک لنز تلسکوپی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد که از دیافراگم بزرگی بهره می برد و از بدنه گوشی بیرون می آید.

شیائومی از یک لنز تلسکوپی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد

طبق اعلام شیائومی، این لنز تلسکوپی به لطف داشتن دیافراگم بسیار بزرگ، ورودی نور به سنسور را تا 300 درصد افزایش می دهد و همچنین از فناوری جدیدی برای لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. به لطف این تکنولوژی ها، شفافیت تصاویر هم با بهبود 20 درصدی روبرو می گردد. شیائومی به عدد F این لنز اشاره ای نکرده و به همین خاطر هنوز نمی دانیم گگرددگی دیافراگم آن در چه حد است. علاوه بر این ها، جذابیت اصلی این لنز به ساختار آن برمی گردد.

در ویدیویی که شیائومی منتشر کرده شاهد مکانیسم این لنز هستیم. همان طور که در ویدیوی زیر می توانید ببینید، این لنز مانند لنز بسیاری از دوربین های کامپکت می تواند از بدنه خارج گردد. در همین زمینه می توانیم به گوشی گلکسی K Zoom اشاره کنیم که در سال 2014 با لنز تلسکوپی راهی بازار شد. شیائومی اعلام نکرده که این لنز چه مقدار زوم اپتیکال را امکان پذیر می کند.

تقریبا دوربین تله فوتو تمام گوشی های هوشمند از فاصله کانونی ثابتی بهره می برند. این لنز شیائومی می تواند این مشکل را حل نماید تا کاربران بیشتر از گذشته قادر به زوم بر سوژه های دلخواه باشند. همچنین این فناوری به شیائومی اجازه می دهد که در گوشی های جدید خود فقط یک دوربین تعبیه کند زیرا هم می تواند به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه کند و هم به عنوان دوربین تله فوتو استفاده می گردد.

هنوز مشخص نیست این لنز چه زمانی به گوشی های شیائومی راه پیدا می کند. در هر صورت گوشی مجهز به این دوربین، به احتمال زیاد می تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

  • دوربین پریسکوپی چیست و چه کاربردی در گوشی های هوشمند دارد؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 642

به "شیائومی از یک لنز تلسکوپی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از یک لنز تلسکوپی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید