طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معلق بابلسر پیگیری خواهد شد

به گزارش تور سریلانکا، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران از پیگیری برای تصویب طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معلق بابلسر اطلاع داد.

طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معلق بابلسر پیگیری خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از اداره کل روابط عمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، سیفالله فرزانه صبح امروز 31 خرداد ماه 99 در جلسه شورای اسلامی شهر بابلسر گفت: طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معرق بابلسر در دست پیگیری است که در صورت تصویب اجرا می گردد.

او از آنالیز ساختمان مازاد گمرک ایران به عنوان یکی از مباحث مورد آنالیز در این جلسه اشاره نمود و اضافه نمود: ساختمان قوامین (شهربانی) به بانک سپه ملحق شده است.

او مطرح کرد: طبق توافق اجرا شده در این جلسه، مقرر شد فرمانداری شهرستان با واحدحقوقی اداره کل استان، بستری را آماده نمایند که ساختمان های مازاد به وسیله امضای استاندار به هیئت دولت و پیگیری اداره کل استان و اعضای شورای شهر و نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی انجام گردد.

مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران درخصوص حضور اداره بابلسر در ساختمان متعلق به شهرداری گفت: چون وزارتخانه در تمام شهرها مسائل مالکیتی و ساختمانی دارد، انتظار می رود در شهرهایی مثل بابلسر که کاملاً توریستی است مسئولان شهر یاری نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 321

به "طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معلق بابلسر پیگیری خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح استحکام بخشی و بازسازی پل معلق بابلسر پیگیری خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید