قلعه نویی: مصدومیت کی روش روی یک اشتباه بچگانه بود، از نظر امکانات 350 سال از قطر عقبیم

به گزارش تور سریلانکا، سرمربی سپاهان می گوید تیمش آماده مصاف با پرسپولیس است.

قلعه نویی: مصدومیت کی روش روی یک اشتباه بچگانه بود، از نظر امکانات 350 سال از قطر عقبیم

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در دو، سه ماه گذشته دومین بازی خودمان را در اصفهان برگزار می کنیم. به علت مهمان بودن در لیگ برتر و آسیا، در خارج از خانه بازی کردیم. یک بازی با فولاد خوزستان را در خانه برگزار نموده بودیم و دلمان برای اصفهان و نقش جهان تنگ شده بود.

وی اضافه نمود: در مجموع ما بدشانسی آوردیم و نظم دفاعی خودمان را که در نیم فصل اول ایجاد نموده بودیم، به علت مصدومیت بازیکنان از دست دادیم. در این چند ملاقات با یک مدافع وسط بازی کردیم. خوشحالم که در آسیا و لیگ برتر شرایط خوبی داریم و در جام حذفی حاضر هستیم و با همه فراز و نشیبی که داشتیم باید از بازیکنان سپاهان تقدیر کرد که در کمترین زمان راه پنج ساله را طی کردند. دیدیم که تیم ما در قطر چطور بازی کرد. ما سه بر صفر باختیم اما یک فوتبال خوب بازی کردیم و بدشانسی در آن دخیل بود. امیدواریم هر چه زودتر مصدومان ما آماده شوند.

سرمربی سپاهان درباره بازی تیمش با پرسپولیس نیز اظهار کرد: این بازی می تواند ما را در جدول نگه دارد. تیم ما برای این بازی آماده است. در آسیا و چند بازی که با رقبای خودمان داریم، تقریبا نزدیک هستیم و نباید از نظر فنی خودمان را غرق کنیم، چرا که بازیکن انگیزه لازم را دارد. تیم ما جلوی السد هم بازی خوبی انجام داد و اسیر حرفه ای گری این تیم شد. اگر بازیکنان ما مسائلی که در رختکن گفتیم را رعایت می کردند، اینطور نمی شد. اشتباهات فردی و بچگانه باعث آن نتیجه شد. چون با پرسپولیس بازی داریم، آن ها انگیزه لازم را دارند.

او درباره شرایط مصدومان تیمش و همچنین سروش رفیعی برای این ملاقات گفت: به احتمال زیاد مدافعان وسط ما فصل را از دست داده اند اما طیبی الان در تیم ما است. امروز سروش وارد تمرینات عمومی شد. شرایط استنلی را هم نمی دانیم. خود ما هم نمی دانیم به بازی با ذوب آهن می رسد یا نه. باید از تیم پزشکی خودمان تشکر کنم. هر وقت فیلم یا عکسی را برای پزشکان فرستادیم در کمترین زمان نظرشان را فرستادند. امروز شرایط استنلی برای بازی با ذوب آهن و النصر معین می گردد. مصدومیت او روی یک اشتباه بچگانه بود.

سرمربی سپاهان درباره شیوع کرونا و ممنوعیت حضور طرفداران گفت: خواهشم این است که دولت مردان این مسئله را جدی بگیرند. حداقل می توانستند پروازهای چین را لغو نمایند. ما قانون مدار هستیم. نمی دانم چرا در چند وقت اخیر در حق ما کم لطفی شده است. الان ما در جام حذفی بلاتکلیف هستیم. اینجا نظر مدیریت مهم است. ما دوست داریم بعد از مدت ها دوری از اصفهان، در این بازی طرفداران را ببینیم.

او درباره کیفیت لباس تیمش در نیم فصل دوم اظهار کرد: کیفیت لباس ها به خصوص در نیم فصل دوم و برای لیگ قهرمانان آسیا بهتر شد و چند شاخصه مهم را دارد. واقعا کیفیت لباس ها خوب بود. بازیکنان ما راضی بودند. در نهایت باید نظر بازیکنان را بگوییم. الان از کیفیت لباس راضی هستند. طراحی لباس هم خاص است. آثار تاریخی اصفهان هم روی لباس دیده می گردد.

قلعه نویی درباره نوسان پرسپولیس در نتیجه گیری و استفاده سپاهان از این موضوع گفت: آسیا و لیگ برتر شرایط مختلفی دارند. در آسیا به تیم های ایرانی کم لطفی می گردد. بعد از پیروزی برابر العین، اگر در اصفهان بازی می کردیم، السد را می بردیم و 6 امتیاز داشتیم و نود درصد راه را می رفتیم. بازی فردا فینال گونه است. البته باید بگویم که گل دومی که با السد خوردیم آفساید بود اما اگر فردا تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهره ببرد، می تواند پیروز گردد. این بازی ها تمرکزی است و باید مدیریت داشته باشند. امیدوارم بازیکنان ما اشتباهات مقابل السد را نداشته باشند. قدرت السد یک سمت بود اما تعویض های ما جواب نداد و کمکی هم نکردند.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که اگر قرار باشد تماشاگران به استادیوم بیایند، چه توصیه ای به آن ها دارد، اظهار کرد: با مسائلی که الان گریبان گیر کشور شده و الان هم کرونا مزید بر علت شده است، وزارت بهداشت توصیه هایی را داشته است اما طرفداران باید خودشان مراقب باشند. بحث دوم این است که 35 سال قبل در السد بازی کردم و از من تقدیر کردند. ما هم سال قبل این رفتار با سید جلال حسینی داشتیم اما چه برخوردی با ما شد. در مقابل آن چه توهین هایی به ما شد. فوتبال جلوی قشنگی ها است. من یک سال در السد بودم و بعد از 35 سال از من تقدیر شد. چقدر خوب است که به سمت این فرهنگ برویم. یک اتفاقی برای آن سرباز رخ داد و در جام جهانی هم اتفاقی رخ داد اما این اتفاقات ناگوار را به یاد داریم. از طرفداران می خواهم اگر توهین هم کردند، به هم صدمه نزنند. من که عادت دارم اما ما کشور صاحب تمدن هستیم ولی باورمان نمی گردد اینجا ایران است. کشوری که این قدر ثروت و تمدن دارد، چرا باید مردم اینطور باشند و به هم صدمه بزنند. اینجا بازی که تمام می گردد، آقایان در کنفرانس مطبوعاتی چه می گویند. فرهنگ، قداست، احترام و ادب را از ما گرفتند. دیدید در قطر چطور صحبت کردیم و من و ژاوی چه گفتیم. مسائل مالی و رفتارهای چند وقت اخیر باعث شد ایرانی که در جهان برای خودش حرف داشته باشد، الان اذیت گردد و ما دغدغه داشته باشیم که تماشاگر به همدیگر توهین نکند. قدیم ها محله ها را می دیدیم که چقدر به هم احترام می گذاشتند. الان احترام بزرگتر و کوچکتری نیست. از اصفهانی ها می خواهم رعایت میزبانی را بنمایند و اگر به من توهین شد، با شعار تیمشان را تشویق نمایند که خدای ننموده خون از دماغ کسی خارج نگردد.

او درباره فاصله فوتبال ایران و قطر گفت: ما از نظر امکاناتی 350 سال از قطر عقب هستیم اما از نظر نیروی انسانی ما جلو هستیم. پاوی هم گفت. این حرف قلعه نویی نیست. اگر امکانات حاکم در قطر در ایران بود، فوتبال ایران الان جزو 5 کشور برتر جهان بود. بعدا من به فدراسیون فوتبال قطر رفتم و فیلم هایی را دیدم که فکر می کنم 700 سال عقب هستیم.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز در نشست خبری پیش از این بازی غایب بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 153

به "قلعه نویی: مصدومیت کی روش روی یک اشتباه بچگانه بود، از نظر امکانات 350 سال از قطر عقبیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: مصدومیت کی روش روی یک اشتباه بچگانه بود، از نظر امکانات 350 سال از قطر عقبیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید