مصطفوی: برای انتقاد کردن از استقلال زود است، بازی با تیم های نکونام همیشه حساسیت بیشتری داشته است

به گزارش تور سریلانکا، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تیم های جواد نکونام که همیشه جزو گزینه های سرمربیگری استقلال است، همیشه حساسیت ها را بیشتر می نماید.

مصطفوی: برای انتقاد کردن از استقلال زود است، بازی با تیم های نکونام همیشه حساسیت بیشتری داشته است

صالح مصطفوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، گفت: استقلال در خلق موقعیت و بازیسازی مشکل داشت. با توجه به اینکه مرکز زمین در اختیار حریف بود، هافبک به جای مدافع وارد زمین می شد و کنترل زمین در اختیار استقلال قرار می گرفت.

وی اضافه کرد: هفته های زیادی تا سرانجام لیگ باقی مانده و از الان نباید تیم را تحت فشار و انتقاد قرار داد. تحت فشار قراردادن تیم منطقی نیست و باید به کادر فنی فرصت داد. هر زمان که استقلال آرامش داشته، عملکردش تعیین شده است. تیم هایی که می خواهند قهرمان شوند، یکی دو باخت را می دهند و هنوز اتفاقی نیفتاده که جای نگرانی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اتفاقات حاشیه ای این ملاقات که مشابه بازی فصل گذشته بود، گفت: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بوده، در اروپا بازی نموده و یک فصل در استقلال حضور داشت و همواره جزو گزینه های سرمربیگری استقلال است، بنابراین ملاقات با تیم های نکونام انگیزه و حساسیت ها را بیشتر می نماید.

مصطفوی ادامه داد: در ملاقات فصل گذشته که استقلال 9 نفره شد، بحث داوری یک طرفه به سود فولاد بود. یکسری مسائل هم شب قبل از بازی رخ داد که روی تیم تاثیر گذاشته بود. این مسائل دست به دست هم داد تا تنش های بازی بیشتر گردد. برای ملاقات این فصل حساسیت ها روی داوری بود که فصل گذشته آن اشتباه را در بازی با سپاهان مرتکب شد . همه این مسائل باعث شد که بازی از حالت فوتبال خارج گردد و به سمت موضوعات دیگری برود.

وی در مورد منع شیخ دیاباته از حضور در تمرینات گفت: نمی دانیم چه رفتاری از دیاباته سر زده که مربیان به این نتیجه رسیده اند اما فراموش نکنیم که استقلال فصل گذشته بدون دیاباته و علی کریمی به سختی پیروز می شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 682

به "مصطفوی: برای انتقاد کردن از استقلال زود است، بازی با تیم های نکونام همیشه حساسیت بیشتری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: برای انتقاد کردن از استقلال زود است، بازی با تیم های نکونام همیشه حساسیت بیشتری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید