نحوه نام نویسی وام ودیعه مسکن به زودی اعلام می گردد

به گزارش تور سریلانکا، وزیر راه و شهرسازی گفت: کارگران و حقوق بگیران با حقوق و درآمد ثابت می توانند پس از ثبت نام و دریافت کد تاییدیه، با اخذ گواهی (کسر از حقوق) و بدون احتیاج به ضامن به بانک های عامل مراجعه نمایند.

نحوه نام نویسی وام ودیعه مسکن به زودی اعلام می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه نشست سه جانبه ویدئو کنفرانسی با وزرای حمل و نقل افغانستان و ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: به زودی و در چند روز آینده نحوه نام نویسی و ثبت نام از متقاضیان ودیعه مسکن مستأجران اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این ودیعه برای متقاضیان ساکن شهر تهران 50 میلیون تومان، در کلانشهر ها 30 میلیون تومان و در سایر شهر ها 15 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: کارگران و اقشار حقوق بگیر با حقوق و درآمد ثابت می توانند پس از ثبت نام در سامانه مربوطه و دریافت کد تاییدیه و با اخذ گواهی (کسر از حقوق) از محل کار خود و بدون احتیاج به ضامن، به بانک های عامل مراجعه نمایند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، در این طرح خانوار های پنج نفره (پدر و مادر و سه فرزند) و کسانی که برای اولین بار خانه اجاره می نمایند (ازدواج نمایندگان جدید) و خانه اولی ها در اولویت اعطای تسهیلات یاری ودیعه مسکن هستند و پس از ثبت نام، مبلغ به حساب مالکان خانه ها واریز می گردد و پس از سرانجام مبلغ قرارداد، اصل مبلغ به بانک مسترد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مدت، مستأجران فقط کارمزد این ودیعه را که 13 درصد است پرداخت خواهند کرد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، برای افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی نیز تسهیلاتی دیده شده است که از طرف خود دستگاه های مسؤول اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: جزئیات این طرح که از چندی قبل وعده تحقق آن را به مردم در ابتدای مرداد ماه داده بودیم بزودی و در چند روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد و از جمله، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور در رسانه ملی، امشب جزئیات این طرح را تشریح خواهد نمود.

لازم به ذکر است بر اساس این طرح، یاری ودیعه اجاره مسکن در تهران 50 میلیون تومان، شهر های بالای یک میلیون نفر (شامل مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) 30 میلیون تومان و سایر شهر ها 15 میلیون تومان معین شده است.

سود ودیعه مسکن در این طرح، 13 درصد است که ماهانه توسط مستأجران به بانک پرداخت می گردد و اصل ودیعه بعد از اتمام قرارداد اجاره، به بانک مسترد خواهد شد.

داشتن اجاره نامه رسمی و معتبر با کد رهگیری و درآمد ثابت برای کارگران و کارمندان، دو شرط اصلی دریافت این تسهیلات است که بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 385

به "نحوه نام نویسی وام ودیعه مسکن به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه نام نویسی وام ودیعه مسکن به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید