تورهای چین: نسل نو نیروگاه های هسته ای چین حافظ محیط زیست هستند

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، چین می گوید کوشش برای تأسیس این نیروگاه نو هسته ای نشانگر تعهد آن به کاهش حداکثری انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 میلادی است.

تورهای چین: نسل نو نیروگاه های هسته ای چین حافظ محیط زیست هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

نیروگاه نو که در استان ساحلی شرقی لیانیونگانگ واقع است بر مبنای فناوری نسل سوم هسته ای ساخته می گردد که ایمن تر، دارای بهره وری بالاتر و از نظر مالی ارزان تر است. بخش عمده خروجی این نیروگاه صرف تأمین احتیاج شبکه برق کشور چین می گردد.

نیروگاه یادشده که تا 5 سال دیگر تکمیل می گردد از نظر مقدار خروجی بزرگترین نیروگاه هسته ای دنیا خواهد بود. خروجی 70 کیلووات ساعتی این نیروگاه برای تأمین احتیاج برق 100 میلیون خانوار کافی است و با این کار از انتشار 15 میلیون تن گاز گلخانه ای برای فراوری برق جلوگیری می گردد.

هدف این کشور افزایش تدریجی سهم مصرف انرژی های غیر فسیلی به حدود 20 درصد تا سال 2025، حدود 25 درصد تا سال 2030 و بیش از 80 درصد تا سال 2060 است.

سیستم مهار پیشرفته برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و اعمال استانداردهای بین المللی نسل سوم انرژی هسته ای از جمله مزایای اجرای این طرح است. راکتورهای نسل سوم علاوه بر ظرفیت فراوری بالاتر در برابر سونامی، زمین لرزه و بلایای طبیعی و سقوط هواپیما مقاومت بالایی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1211

به "تورهای چین: نسل نو نیروگاه های هسته ای چین حافظ محیط زیست هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: نسل نو نیروگاه های هسته ای چین حافظ محیط زیست هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید