نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران، در جریان مراسم تقدیر از ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک که امروز در محل این کمیته برگزار شد، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در مورد آخرین شرایط این کاروان توضیح داد.

نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم

وی با یادآوری اضافه شدن 5 رشته به این دوره بازی های المپیک گفت: بیش از 11 هزار ورزشکار در توکیو رقابت می کنند. در مجموع سهم زنان و مردان نزدیک به هم است اما برای المپیک 2024 این موضوع 50-50 می شود.

سرپرست کاروان ایران با یادآوری کسب سهمیه بسکتبال در میان رشته های تیمی ادامه داد: والیبال بیش از 80-90 درصد شانس دارد. تیم فوتبال هم در مسابقات برای کسب سهمیه حضور پیدا می کند.

سجادی با بیان اینکه در رشته های انفرادی هم مسابقات انتخابی تا سال آینده ادامه دارد، گفت: در تکواندو ورزشکاران باید در چند مسابقه شرکت کنند تا امتیاز بگیرند. در کشتی هم مسابقاتی پیش روایت تا سهمیه های جدیدی کسب شود. امیدوارم تعداد سهمیه ها نسبت به قبل بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور در المپیک خود یک افتخار است، شرح داد: پیش بینی کرده ایم در فصل بهار 4 دوره برای ورزشکاران بگذاریم. برای مربیان این دوره برگزار شده و با توجه به اینکه شرایط بچه ها در سال جدید مشخص می شود ما دوره ها را برگزار می کنیم.

سجادی ابراز امیدواری کرد که برای ورزش ایران در المپیک توکیو اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 58

به "نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید