نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نهمین دوره جایزه ادبی یوسف به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با موضوع داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در آذربایجان غربی برگزار می گردد.

نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان غربی برگزار می گردد

خاطرات زنان در دفاع مقدس، خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنان، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس، چهل سالگی دفاع مقدس، مقاومت شهرها در دفاع مقدس، وحدت و همگرایی اسلامی، امتداد دفاع مقدس در مدافعان سلامت و مدافعان سلامت از جمله محورهای این مسابقه هستند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید به این موارد توجه داشته باشند که داستان های ارسالی به این جشنواره نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه ای منتشر نشده باشند، آثار به صورت تایپی و به صورت word یا pdf باشند و تعداد کلمات داستان از چهار هزار کلمه تجاوز نکند.

این جشنواره در دو بخش ویژه مدافعان سلامت و جوانان برگزار که این بخش ها به به طور مجزا بوده و به صورت جداگانه نیز داوری خواهند شد.و آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 دی است و علاقه مندان می توانند به وسیله پیغام رسان واتساپ و سروش به شماره 09143476483 و یا به وسیله ایمیل به نشانی [email protected] ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 749

به "نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان غربی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان غربی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید