نکاتی که باید قبل از سفر به سریلانکا بدانید (تور سریلانکا ارزان)

به گزارش تور سریلانکا، سریلانکا ساحل های با طراوت و مکان های فرهنگی برجسته ای را بدون وجود هیچ جرم و جنایتی از جانب جهانگردانی که برای این گنجینه ها به آن جا می روند، به شما ارائه می دهند.تماشای شکار یوزپلنگان در سفر به آفریقا، شهر های بزرگ باستانی و سواحل بکر اقیانوس هند توجه من را به سوی سری لانکا جلب کردند. برای سفر به سریلانکا برای خود اولیتی قرار دهید و برنامه ریزی کنید تا این گوهر کشف نشده را در مجموعه نکات سفر به سریلانکا در فهرست الزامی سفر جهانگرد ها قرار بگیرد ببینید. در این قسمت اطلاعات سفر به سریلانکا آنجا نیاز دارید را برایتان قرار داده ایم.

نکاتی که باید قبل از سفر به سریلانکا بدانید (تور سریلانکا ارزان)

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

بار مسافرتی:

در مجموعه نکات سفر به سریلانکا برای اقامت گزیدن در سفر به سریلانکا در سواحل جنوبی تنها به یک حمام سوئیت دار و انواع ضد آفتاب ها احتیاج دارید. حتما به همراه خود لباس های ساده ای بیاورید که حین بازدید از معابد و مکان های تاریخی، شانه ها و زانوهایتان را بپوشاند. بسیاری از هتل ها خدمات لباسشویی رایگان و یا بسیار ارزانی را ارائه می دهند، بنابراین بیش از یک چمدان را با خود حمل نکنید.

خوابیدن:

در مجموعه نکات سفر به سریلانکا بدانید که سریلانکا با هتل های اخیرا افتتاح شده اش مانند بهشت صلح آنتارا تانگلا (Anantara Peace Haven Tangalle)، مزارع قدیمی نارگیل در بالای صخره هایش و دیدنی های تاریخی فراوان اش که مانند دروازه ای هستند که شما را به گذشته ای غنی با اساس اجتماعی منحصر بفردی می برد، به زودی به یک پاتوق ساحلی تازه تبدیل می گردد. هتل آمانگالا (Amangalla) که در قلعه هلندی گاله ساخته شده فضایی معادل دو ساختمان 300 ساله را دارد که زمانی محل مستعمری هلندی بوده و اکنون به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده.

خوردن:

حتی رستوران های با کیفیت هم در سری لانکا برای سفر به سریلانکا با غذاهای غربی مبارزه می نمایند پس تمام مدت با سبکی سری لانکایی پیش بروید. از آشنایی با ادویه جات این جزیره لذت ببرید که از لحاظ تاریخی هم بسیار ارزشمند هستند از جمله هل، دارچین، زنجبیل، زغال اخته، زرد چوبه. ادویه جات در اینجا پیچیده و پویابه نظر می رسند. برای صبحانه تخم مرغ های لغزنده را امتحان کنید: آرد برنج خوش مزه به همراه قسمت زردی تخم مرغی که درون اش سرخ شده و با ماهی و کاری و سس های طعم دار چاشنی داده شده. علاوه بر یک غذای گوشتی و عدسی دلچسب، شام های دال که از یک نصف جین سبزیجات، زردچوبه هندی و با جزئیات دقیق تر به همراه تکه های باریک ریشه های درخت سدر، بامیه (که اینجا انگشت خانم ها نامیده می گردد) و میوه جک فروت تهیه می شوند.

اکتشاف کردن:

مکان های فرهنگی و ساحلی سری لانکا جاذبه های بزرگی برای بازدید هستند اما پارک های ملی این کشور که خانه تعداد کثیری از پلنگ ها، خرس های تنبل، فیل ها، تمساح ها و طاووس های نسبتا پر سر و صدا در میان صد ها گونه دیگر هستند را نیز نمی توان نادیده گرفت. پارک ملی یالا (Yala National Park) یکی از شناخته شده ترین و شلوغ ترین این پارک ها است بنابراین اگر برای اطلاعات سفر به سریلانکا و سفر به سریلانکا برنامه ریزی کردید که آن جا را بازدید کنید، خرید و ولخرجی کنید و در نیمه شیک تازه ساحل چِنتا هاتس (Chena Huts) بمانید مکانی که درایو های بازی دارد و راهنما ها شما را به عنوان اولین بازدید نمایندگان برای گردش در پارک هنگام طلوع خورشید راهنمایی و راهنمایی می نمایند. بعد از بازدید ازاین محیط علاقمندان حیات وحش از راه پارک ملی گال اویا (Gal Oya National Park) با گروه های کثیری از کاروان های سیاحتی جیپی که به همراه جهانگرد های زیادی هستند رو به رو می شوید.

خرید کردن:

در مجموعه اطلاعات سفر به سریلانکا سری لانکا بهشت جمع آوری سوغات است. صندوقتان را با مجموعه ای از ادویه جات سری لانکایی (از سراسر کشور) پر کنید یا نمونه ای از چای مشهور (Ceylons) را از یک کارخانه تاریخی مانند (Storefield) بخرید. لباس های سنتی سری لانکایی نقش و نگاری مانند چهار سرانجام دارند که گویی از مغازه ها تا خانه ها در (Colombo) یا (Galle) یورتمه می روند و زمین را می لرزانند. سارنگ ها و لباس های پارچه ای با الگو های الهام گرفته از منظره ها سری لانکایی هم از دیگر سوغات محبوب این دیار هستند.

رانندگی کردن:

در مجموعه نکات سفر به سریلانکا سری لانکا کوچک است اما با توجه به جاده های باریک و انبوه اش ترافیک ممکن است ساعت ها طول بکشد تا بتوانید چند کیلومتر را سپری کنید. بنابراین بودجه زمانبندی سفرتان را در این مسافرت در نظر بگیرید. بیشتر بازدیدنمایندگان راننده ای استخدام می نمایند تا در تمام طول سفرشان همراهیشان نمایند. برنامه ریزی کردن برای کسی که دو کار را بتواند انجام دهد یعنی هم به عنوان راهنمای تور و بعلاوه مثل متخصصی سری لانکایی که در لندن قرار گرفته قابل اعتماد باشد با نرخ هایی در حدود 500 دلار در هفته موجود هستند اما شما را از عاجز ماندن و هزینه اضافه کرایه کردن یک راهنما برای هر مکانی که بازدید می کنید حفظ می نماید و این معنی رو می دهد که شما می توانید فی البداهه و مفید در طول مسیر توقف کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1547

به "نکاتی که باید قبل از سفر به سریلانکا بدانید (تور سریلانکا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که باید قبل از سفر به سریلانکا بدانید (تور سریلانکا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید