خاتمه جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی کاراته جام ایران زمین با حضور 1600 شرکت کننده از 17 کشور در بخش های کاتا و اجرای فرم به صورت آنلاین برگزار شد.

خاتمه جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران

این مسابقات را بیش از 40 داور جهانی و آسیایی و ملی قضاوت کردند که در خاتمه و در ده سنی نونهالان تیم های ایران، آلمان، روسیه و هند، در رده سنی نوجوانان ایران، آذربایجان، عمان و روسیه، در رده سنی جوانان، ایران، سوئیس، کانادا و عمان عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

همچنین کاراته کاهای رده سنی امید تیم ایران بر سکوی نخست ایستاده و تیم های بلژیک، عراق و گرجستان عناوین بعدی را کسب کردند. در رده سنی بزرگسالان، ایران، چین، کره جنوبی، عراق و در رده سنی پیشکسوتان ایران، گرجستان، ارمنستان و آلمان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند.

در مجموع رده های سنی نیز ایران قهرمان شد. عراق دوم بر جای دوم ایستاد، چین سوم، عمان، کره جنوبی و بلژیک هم رتبه های بعدی را کسب کردند. این مسابقه در قسمت های ناشنوایان، پاراکاراته و سلاح های رزمی نیز برگزار گشت و در این بخش ها نیز ایران اول شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 825

به "خاتمه جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید