تور آلمان ارزان: پذیرش بیت کوین به وسیله هیئت گردشگری آلمان

به گزارش تور سریلانکا، آلمان، با اتخاذ تصمیمی منعطفانه در مورد ارز دیجیتال، برای افزایش عایدی حاصل از گردشگری خود کوشش می نماید.

تور آلمان ارزان: پذیرش بیت کوین به وسیله هیئت گردشگری آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هیئت توریستی آلمان، استفاده از بیت کوین را برای خدمات توریستی پذیرفت؛ این کار می تواند موجب افزایش عایدی حاصل از توریستی گردد. این سازمان که دفاتر آن در 32 کشور دنیا مستقر است، در راستای جذب توریست برای مقصدهای آلمان فعالیت می نماید. بعلاوه، این هیئت پیشنهاد نموده است که از فناوری بلاک چین در اقتصاد توریستی آلمان استفاده گردد.

از این به بعد توریستان می توانند هزینه آن دسته از خدمات توریستی را که به وسیله هیئت ملی توریستی آلمان (GNTB) ارائه می گردد، به صورت رمزنگاری شده پرداخت نمایند.

هیئت توریستی آلمان، این کشور را به عنوان مقصدی برای سفر تبلیغ می نماید که از ماه مارس سال جاری، پرداخت هایی که به صورت بیت کوین انجام می گردد را می پذیرد. بعلاوه، طرح های میان مدتی برای تست فناوری بلاک چین در پردازش معاملات اقتصادی بین المللی آن اعلام شده است.

فناوری بلاک چین، منظره جالبی در رابطه با سرعت، شفافیت و امنیت انتقال اقتصادی ارائه می دهد. اعلامیه هیئت توریستی آلمان، بعلاوه، بر پتانسیل بهبود و صرفه جویی فوق العاده ی بلاک چین در معاملات بین المللی تاکید می نماید.

هیئت ملی توریستی آلمان در راستای ارتقای فرصت های بین المللی در آلمان کوشش می نماید تا این کشور را به عنوان یک مقصد توریستی متنوع و مجذوب کننده معرفی کند. برای دست یافتن به این جایگاه، این هیئت خدمات مختلفی را با همکاری با بنگاه های تجاری آلمان - از واحدهای حمل و نقلی و بخش اقامت گرفته تا فرصت های خرید و جاذبه های توریستی - ارائه می دهد.

مقامات توریستی در آلمان که یکی از اقتصادهای بزرگ اروپا است، رویکرد نسبتا منعطفی را در برابر کریپتو کارنسی (CryptoCurrency: نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده با امنیت بالا) اتخاذ نموده است. وزارت اقتصاد فدرال اعلام نموده است که در صورت استفاده از بیت کوین برای معامله و استفاده از آن به عنوان ابزاری برای پرداخت هزینه های خدمات ارائه شده به وسیله این هیئت، نباید اقتصادیاتی به آن تعلق بگیرد. در این اطلاعیه، به صراحت، محبوب ترین ارز موجود را به عنوان یک واحد ارزی به رسمیت شناخته است.

بافین (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht)، مرجع تصمیم گیرنده در مورد امور اقتصادی آلمان، به سرمایه گذاران توصیه می نماید که به مقررات مربوط به ابزارهای سنتی اقتصادی توجه نمایند و مطابق با الزامات فعلی عمل نمایند. بافین، شرایط مطلوب برای پذیرش بیت کوین در کشور را ایجاد نموده است. سال گذشته، بزرگ ترین پورتال تحویل مواد غذایی در آلمان، Lieferando.de، بیان کرد که بیت کوین را به عنوان یک ابزار اقتصادی می پذیرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1313

به "تور آلمان ارزان: پذیرش بیت کوین به وسیله هیئت گردشگری آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: پذیرش بیت کوین به وسیله هیئت گردشگری آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید