پسکوف: هیچ دعوتنامه ای برای نشست مشترک دریافت نکرده ایم

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، در پی دعوت رئیس جمهور اوکراین از همتای روسی خود ولادیمیر پوتین برای برگزاری نشست مشترک در راستای حل اختلافات میان دو طرف در واتیکان، سخنگوی کاخ کرملین گفت چنین دعوتنامه رسمی نه به دست مسکو رسیده و نه واتیکان.

پسکوف: هیچ دعوتنامه ای برای نشست مشترک دریافت نکرده ایم

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ سفید گفت: پرزیدنت زلینسکی گفته که (واتیکان) بهترین مکان برای نشست و انجام مذاکرات است. با اینحال، نه واتیکان و نه روسیه هیچ اطلاع رسمی از این موضوع ندارند. ما هیچگونه اطلاعات خاصی در خصوص این طرح پیشنهادی دریافت نکرده ایم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید نمود هیچ اطلاعی از محل برگزاری چنین نشستی در دست ندارد و گفت: نمی دانم وی (پوتین) آمادگی سفر به جای دیگری (به جز روسیه) را دارد یا خیر.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین تاکید نمود: همه ما بر اساس گفته رئیس جمهور پوتین پیش می رویم و از آنجا که ما طرف درگیری نیستیم، نیازی به بحث در خصوص مسائل مربوط به دونباس نبوده و انجام کوشش های مربوط به صلح با ما نیست. (این موضوع) باید در یک گروه چهار جانبه مورد بحث قرار گیرد. پوتین اظهار داشت که در صورت تمایل زلنسکی برای تبادل نظر در خصوص روابط دو جانبه، از وی در مسکو استقبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 978

به "پسکوف: هیچ دعوتنامه ای برای نشست مشترک دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسکوف: هیچ دعوتنامه ای برای نشست مشترک دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید