پنتاگون از دریافت چند صد گزارش تازه مشاهده یوفو اطلاع داد

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی بی اس نیوز، اداره نو پنتاگون موسوم به واحد رسیدگی به ناهنجاری ها در تمام نواحی که در ماه جولای تاسیس شد، از دریافت چند صد گزارش نو رویت اجسام ناشناخته پرنده در آسمان اطلاع داد البته هیچکدام شواهدی مبنی بر حیات فرازمینی ارائه نداده اند.

پنتاگون از دریافت چند صد گزارش تازه مشاهده یوفو اطلاع داد

این واحد پس از بیش از یک سال آنالیز و پیگیری اجسام نانشناخته پرنده ای که خلبانان ارتش رویت نموده اما به علت هراس از بدنام شدن، تمایلی به گزارش آن نداشتند، ایجاد شد.

دفتر مدیریت اطلاعات ملی در ژوئن 2021 گزارش داد که بین سال های 2004 تا 2021، حدود 144 مواجهه این چنینی وجود داشته که 80 مورد آن با چندین سنسور حساس ضبط شده و ثبت شده اند.

سین کرکپاتریک، مدیر اداره ناهنجاری ها گفت که از آن موقع به بعد، گزارش های بیشتری دریافت کردیم و در پاسخ به تعداد این این ناهنجاری ها، از مشاهده چند صد مورد شی ناشناخته اطلاع داد.

بر اساس اعلام مقامات، گزارش به روزرسانی دفتر مدیریت اطلاعات ملی اعداد و ارقام را تا انتها امسال، به طور تعیین در گزارش تازه خود اعلام خواهد نمود.

این اداره برای آنالیز این پرسش که آیا حیات فرازمینی وجود دارد یا نه، تاسیس شده و علاوه بر این، مخاطرات امنیتی ناشی از بسیاری از این مشاهدات را مورد آنالیز قرار می دهد.

کنگره آمریکا در ماه مه امسال نخستین جلس استماع خود درباره این موضوع را پس از بیش از 50 سال برگزار کرد و در جریان آن چندین تن از اعضا نسبت به فرازمینی بودن این اجسام یا فناوری تازه و ناشناخته چین، روسیه یا سایر دشمنان احتمالی آمریکا ابراز نگرانی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1525

به "پنتاگون از دریافت چند صد گزارش تازه مشاهده یوفو اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون از دریافت چند صد گزارش تازه مشاهده یوفو اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید