پیغام تبریک وزیر خارجه آفریقای جنوبی به امیرعبداللهیان

به گزارش تور سریلانکا، خانم نادلی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در پیامی خطاب به دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار ایشان را تبریک گفت.

پیغام تبریک وزیر خارجه آفریقای جنوبی به امیرعبداللهیان

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در این پیغام آمادگی خود را برای همکاری با دکتر امیر عبداللهیان در جهت تقویت روابط بین دو کشور و ارتقا مناسبات دو جانبه، منطقه ای و همکاری های بین المللی اظهار داشت.

خانم نادلی پاندور ابراز امیدواری کرد، هر زمانی که فرصت مناسب باشد، در چارچوب کمیسیون مشترک دوجانبه با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و در مورد توسعه روابط بین آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران مصاحبه کند.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در سرانجام پیغام خود برای دکتر امیر عبداللهیان جهت اجرای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی آرزوی موفقیت نمود.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی بعلاوه در پیغام جداگانه ای از کوشش های دکتر ظریف در تقویت روابط ایران و آفریقای جنوبی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1131

به "پیغام تبریک وزیر خارجه آفریقای جنوبی به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک وزیر خارجه آفریقای جنوبی به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید