چت پارتی های پلی استیشن ممکن است به حالت قبل بازگردند

به گزارش تور سریلانکا، چندی پیش سونی به روزرسانی نرم افزاری نسخه 8.00 پلی استیشن 4 را منتشر کرد که با انتشار آن ساختار بخش چت های گروهی دستگاه دگرگون شد و همین قضیه سونی را با انتقادهای بسیاری از سوی کاربران روبه رو کرد. به همین خاطر، اکنون سونی مجبور شده تا واکنشی نشان دهد و نظر هواداران خود را جلب کند.

چت پارتی های پلی استیشن ممکن است به حالت قبل بازگردند

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

پس از این به روزرسانی جدید، سیستم چت های صوتی گروهی (Party) به گونه ای ترکیبی از دو سیستم پیغام ها و سیستم چت های گروهی شده است که این موضوع به صورت ناخواسته ای باعث شده تا کارکرد سیستم چت های گروهی پیچیده تر گردد. در حال حاضر، شما فقط می توانید دوستانتان را به وسیله پیغام های گروهی ساخته شده، به چت صوتی گروهی دعوت کنید و سونی دیگر قابلیت ساخت چت صوتی گروهی آزاد یا خصوصی را در این به روزرسانی کنار گذاشته شده است. این یعنی، دوستان نمی توانند بدون بودن در سیستم پیغام های گروهی مشترکی وارد یا خارج از چت گروهی شما شوند.

در واقع، سونی این ایده را فرض گرفته که دوستانی که معمولا با هم بازی می نمایند، از این قابلیت استفاده می نمایند و به همین خاطر در این به روزرسانی، آن ها می توانند به چت صوتی گروهی دسترسی داشته باشند اما در پلی استیشن 4 تعدادی زیادی از کاربران لزوما به این شیوه از سیستم چت گروهی استفاده نمی نمایند. برای مثال، ممکن است یکی از افراد درون چت گروهی، بخواهد فردی از دوستانش را که شما او را نمی شناسید، وارد چت گروهی کند یا حتی ممکن است در طول بازی با کاربری روبرو شوید که در گذشته اصلا با او بازی ننموده بودید و او را نمی شناختید اما پس از آن بخواهید برای دعوتش به یک چالش، او را وارد چت صوتی گروهی کنید. در گذشته، دقیقا به راحتی می توانستید چنین کارهایی را انجام دهید اما اکنون اگر بخواهید این عمل را انجام دهید، باید ابتدا یک گروه پیغام خلق کنید و از آن طریق او را به چت گروهی دعوت کنید. این کار که با به روزرسانی جدید سیستم اجرا شده، مشخصا کار را دشوارتر، پیچیده تر و البته طولانی تر نموده است. این موضوع نقدها زیادی را به سوی سونی و این به روزرسانی جدید روانه نموده است.

به همین دلیل سونی در توییت جدیدی خطاب به دارندگان پلی استیشن 4 گفته که آن ها حتما به نظرها و بازخوردهای داده شده درباره سیستم چت صوتی گروهی توجه خواهند کرد. هرچند سونی قولی برای برطرف این مشکل نداده، اما می توان امیدوار بود که این واکنش سونی چنین معنایی داشته باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 612

به "چت پارتی های پلی استیشن ممکن است به حالت قبل بازگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چت پارتی های پلی استیشن ممکن است به حالت قبل بازگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید