چین برای مقابله با اعتیاد به بازی های رایانه ای دست به کار شد

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق قوانینی که اداره ملی مطبوعات و انتشار چین (NPPA) منتشر نموده مدت زمانی که افراد کمتر از سن قانونی صرف بازی های رایانه ای می نمایند به 3 ساعت در هفته کاهش یافته است. این اقدام در واکنش به نگرانی های روز افزون درباره اعتیاد به بازی های رایانه ای صورت گرفته است.

چین برای مقابله با اعتیاد به بازی های رایانه ای دست به کار شد

به نوشته خبرگزاری شینهوا، کاربران کمتر از 18 سال فقط می توانند بین ساعت 8 تا 9 شب به وقت محلی در روزهای آدینه، شنبه و یک شنبه و بعلاوه تعطیلات ملی از بازی های رایانه ای استفاده نمایند. این قوانین شامل دستگاه های موبایل هم می شوند.

شرکت های فراوری نماینده بازی رایانه ای اجازه ندارند خارج از ساعات مذکور برای این دسته کاربران سرویس فراهم نمایند و باید مطمئن شوند آنها نام واقعی خود را برای احراز هویت ثبت می نمایند.

پیش از این چین مدت زمان دسترسی افراد زیر سن قانونی به بازی های رایانه ای را 3 ساعت در روزهای تعطیل و 1.5 ساعت در روزهای عادی اعلام نموده بود.

قوانین نو در حالی اعلام می گردد که دولت این کشور اقدامات سختگیرانه و تحقیقات گسترده ای درباره شرکت های عظیم فناوری مانند علی بابا و تنسنت شروع نموده است.

اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین بعلاوه اعلام نموده تحقیقات بیشتر و گسترده تری از شرکت های بازی رایانه ای انجام می دهد تا تضمین گردد آنها قانون محدودیت زمانی و سیستم ضد اعتیاد را اجرا می نمایند.

شینهوا به نقل از سخنگوی این رگولاتوری نوشته است: نوجوانان آینده چین هستند. حفاظت از سلامتی فیزیکی و ذهنی افراد زیر سن قانونی به منافع مردم وابسته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1129

به "چین برای مقابله با اعتیاد به بازی های رایانه ای دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای مقابله با اعتیاد به بازی های رایانه ای دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید