کاهش70 درصدی مراجعه حضوری، با راه اندازی سامانه های خدمات غیر حضوری

به گزارش تور سریلانکا، سالاری راه اندازی سامانه ارائه خدمات غیر حضوری 3070 را به نفع جامعه دریافت کننده خدمات برشمرد و از کاهش 70 درصدی مراجعه حضوری مردم که برای دریافت خدمات تامین اجتماعی مراجعه می کردند خبر داد.

کاهش70 درصدی مراجعه حضوری، با راه اندازی سامانه های خدمات غیر حضوری

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، نشست خبری مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین مراسم رونمایی از 5 سامانه خدمات غیر حضوری دیگر این سازمان امروز دوشنبه سوم آذر ماه برگزار گشت.

سالاری در این نشست خبری اظهار کرد: با راه اندازی سامانه 3070 که جزو سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری مراجعان به سازمان تامین اجتماعی است، حجم مراجعات حضوری با کاهش 70 درصدی روبرو شده است.

وی شرح داد: نیاز مراجعه کنندگان متقاضی انواع خدمات از سازمان تامین اجتماعی با راه اندازی سامانه 3070 منتفی شده است و این موضوع در شرایط فعلی که شاهد گسترش شیوع بیماری کرونا در جامعه هستیم بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شرح داد: در حال حاضر اطلاعات فردی 45 میلیون ایرانی در سازمان موجود است و تمام تلاشمان را برای حفظ و حراست از این اطلاعات به کار خواهیم گرفت و در این راستا از کلیه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: طی روز های گذشته از 3 خدمت غیر حضوری ویژه جامعه هدف تامین اجتماعی رونمایی و بهره برداری شد و در حال حاضر نیز 5 خدمت دیگر به این خدمات افزوده می شود و این قبیل اقدامات حجم مراجعات حضوری را به نسبت بالایی کاهش می دهد.

سالاری بیان کرد: درخواست کارفرمایان برای صدور مفاصا از مطالبات جدی آن ها است و چنین کار هایی شفافیت و سرعت عمل کار های اجرا شده و در دست اقدام مشترک بین پیمانکاران و تعاملات مشترک سازمان تامین اجتماعی با سایر نهاد ها را افزایش می دهد.

وی همچنین تاکید کرد: طی ماه های آینده تعداد خدمات مورد ارائه به بیمه شدگان و جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را تا 30 خدمت الکترونیک و دیجیتال ارتقاء داده و باز هم میزان مراجعات حضوری را کاهش خواهیم داد و در این راستا بایداطلاع رسانی کاملی را به افراد تحت پوشش این بیمه انجام دهیم تا مردم به شعب مختلف مراجعه حضوری نداشته باشند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: افزایش کیفیت زیر ساخت های خدمات غیرحضوری نیز در دستور کار سازمان واقع شده است و به این منظور سیستم ها را بیش از پیش به روز و بر خط خواهیم کرد.

سالاری شرح داد: اگر فردی برای دریافت خدمات مورد نیاز، ندانسته به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کند، همکاران بنده موظف هستند تا از طریق گوشی خود فرد نحوه استفاده از خدمات دیجیتال را به وی آموزش بدهند و اطمینان خاطر برای او ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امکان نسخه نویسی الکترونیکی در همه نراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است و برای عضویت پرسنل مراکز درمانی مشوق های خوبی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 687

به "کاهش70 درصدی مراجعه حضوری، با راه اندازی سامانه های خدمات غیر حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش70 درصدی مراجعه حضوری، با راه اندازی سامانه های خدمات غیر حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید