آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه های مجازی در مرکز تهران

به گزارش تور سریلانکا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از شروع فعالیت های ورزشی و سلامت محور در باشگاه های مجازی به صورت آنلاین خبر داد.

آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه های مجازی در مرکز تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد جواد رشیدی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران اظهارداشت: با توجه به شیوع گسترده و فراگیر ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، در راستای حفظ سلامت وشادابی شهروندان، شهرداری اقدام به راه اندازی باشگاه مجازی با حضور مربیان برجسته کرده است.

رشیدی در ادامه مشارکت همگانی شهروندان در پویش ماندن در خانه، افزایش شور ونشاط در شرایط کنونی، ارتقای سطح سلامت جسمی وروانی شهروندان را از مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های مجازی برشمرد و افزود: این برنامه با حضور مسوولین سازمان ورزش روز سه شنبه 14 مرداد ساعت 9:30 در قالب رشته های ورزشی تکواندو، ژیمناستیک، بهکاپ، والیبال، طناب زنی، دارت، کاراته، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و بسکتبال آغاز می شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 علاقمندان برای استفاده از این دوره های آموزشی که به صورت رایگان ارائه خواهد شد؛ می توانند به نشانی @varzash-shahrdari11 در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 499

به "آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه های مجازی در مرکز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه های مجازی در مرکز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید