گل گهر 1 ، پرسپولیس 1؛ توقف سرخپوشان در سیرجان

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران- قلعه نویی و گل محمدی دوباره برابر هم به تساوی رسیدند، نتیجه ای که اصلا دوست ندارند.

گل گهر 1 ، پرسپولیس 1؛ توقف سرخپوشان در سیرجان

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و گل گهر در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به خاتمه رسید. حامد پاکدل برای پرسپولیس و کی روش استنلی برای گل گهر گلزنی کردند. با این تساوی پرسپولیس 42 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و گل گهر نیز با 29 امتیاز ششم ماند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (از 86 شجاعی)، کمال کامیابی نیا (از دقیقه 60 اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (از دقیقه 60 فرجی)، وحید امیری، حامد پاکدل (از 72 عبدی)

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، شایان مصلح (از 30 زکی پور) ، بهنام برزای (از 63 زاهدی)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری (از 78 شکاری)، مرتضی تبریزی (از 30 قاسمی نژاد)، کی روش استنلی

گل گهر امروز در یکی از حساس ترین بازی های هفته نوزدهم میزبان پرسپولیس تهران بود. گل جنجالی پاکدل جو بازی را عوض کرد و گل گهری ها خشن و با انگیزه تر برای جبران گل خورده تلاش کردند. گل با ضربه سر کی روش در همان نیمه اول همه چیز را مساوی کرد و تلاش های دو تیم در نیمه دوم به قدری نبود که تغییری در اسکوربرد ایجاد شود. با این نتیجه پرسپولیس 42 و گل گهر 29 امتیازی شد. با توجه به تساوی این دو تیم مدعی و همچنین متوقف شدن سپاهان در دربی اصفهان بهترین موقعیت برای تیم فرهاد مجیدی به وجود آمده تا با پیروزی اختلاف با پرسپولیس را به پنج امتیاز برسانند و به قهرمانی چشمک بزنند. پرسپولیس و گل گهر در دیدار رفت در آزادی هم به تساوی یک بر یک رسیده بودند و این نتیجه در سیرجان هم تکرار شد.

شرح گل ها:

گل گهر صفر - پرسپولیس 1 (دقیقه 13: حامد پاکدل): نفوذ رامین رضاییان از سمت راست و سانتر خوب او پاکدل را در موقعیت گلزنی قرارداد و توپ با شیرجه حامد پاکدل وارد دروازه شد. گل گهری ها اعتراض شدیدی به این گل داشتند و معتقد بودند پاکدل با دست گل زده است.

گل گهر یک - پرسپولیس یک(دقیقه 32: کی روش استنلی): گل گهر از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و سانتر خوب سعید صادقی با ضربه سر استنلی بلند قامت همراه شد و دروازه لک فرو ریخت.

شرح بازی:

نیمه نخست از ابتدا هیجانی شروع شد و در دقیقه چهار حامد پاکدل با فروزان تک به تک شد و ترابی را هم کنار خود داشت اما شوت او از طریق گلر برگشت داده شد. در دقیقه سیزده سانتر زیبای رضاییان از طریق پاکدل به گل تبدیل شد و این گل جنجال زیادی به همراه داشت. سیرجانی ها به خطای هند مهاجم پرسپولیس اعتقاد داشتند و پس از این گل مشکوک کار برای قضاوت ترابیان سخت تر شد. بازی بعد از گل، فیزیکی و خشن دنبال شد و در دقیقه 32 این استنلی بود که روی خروج حامد لک پیروز عمل کرد و توپ را با ضربه سر درون دروازه جای داد. در ادامه این نیمه موقعیت هایی برای دو تیم به وجود آمد که خیلی جدی نبود. جالب اینکه قلعه نویی در نیمه اول پیش از گل دو تعویض زودهنگام داشت و قاسمی نژاد و زکی پور را به بازی فرستاد.

بازی در نیمه دوم پربرخورد شروع شد و در ابتدای نیمه دوم تسلط و مالکیت توپ برای میزبان بود و پرسپولیسی ها در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 61 رضا اسدی و فرشاد فرجی به بازی آمدند تا رامین رضاییان یک خط جلو رود و آهنگ هجومی پرسپولیس بهتر شود. پس از آن پرسپولیس کمی بر بازی سوار شد اما بازهم فرصت های خیلی خطرناکی خلق نشد تا یحیی این بار عبدی را نیز به بازی بفرستد. با این حال در نیمه دوم دو تیم محتاط تر عمل کردند و هیچ کدام دل شان نمی خواست بازنده زمین را ترک کنند و این اتفاق باعث شد موقعیت های کمتری نسبت به نیمه نخست خلق شود و این مسابقه با همان گل های نیمه اول با نتیجه مساوی به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1391

به "گل گهر 1 ، پرسپولیس 1؛ توقف سرخپوشان در سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گهر 1 ، پرسپولیس 1؛ توقف سرخپوشان در سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید