گوشی جدید وان پلاس در گیک بنچ دیده شد؛ آیا میان رده ای دیگر در راه است؟

به گزارش تور سریلانکا، وان پلاس نورد قرار است در تاریخ 21 جولای (31 تیر) معرفی گردد و به همین خاطر اطلاعات زیادی از آن در اختیار داریم. اما روز گذشته محصولی جدید از وان پلاس در وب سایت گیک بنچ دیده شد تا بدین ترتیب شک و گمان در رابطه با برنامه آینده این شرکت چینی بیشتر گردد.

گوشی جدید وان پلاس در گیک بنچ دیده شد؛ آیا میان رده ای دیگر در راه است؟

تقریبا یک ماه پیش بود که محصولی با شماره مدل AC2003 در لیست های مختلف در گیک بنچ دیده شد. نتیجه تستی که منتشر شده، امتیازی نزدیک به پردازنده اسنپدراگون 765G را نشان می دهد که اتفاقا حضور آن در وان پلاس نورد به صورت رسمی نیز تایید شده بود. تمام محصولات با شماره مدل AC2003 در لیست گیک بنچ، با مادربردی تحت عنوان lito دیده شدند که نشان می دهد پردازنده بکار رفته در آن 1.8 گیگاهرتزی است و 12 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می نماید.

اما آن چیزی که اخیرا در وب سایت گیک بنچ دیده شده، محصولی را با شماره مدل BE2028 نشان می دهد که تفاوت عددی زیادی با AC2003 دارد. اما جالب اینجاست که این مدل نیز با مادربرد lito لیست شده اما شناسه و فرکانس پردازنده آن متفاوت است.

مثلا پردازنده بکار رفته در آن فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد. اما تفاوت اصلی اینجاست که رم بکار رفته در این گوشی 6 گیگابایت است و امتیاز تک هسته ای تقریبا مشابه ای با AC2003 کسب کرد. اما در بخش چند هسته ای اختلاف قابل توجهی وجود دارد.

وان پلاس 31 تیر ماه از گوشی وان پلاس نورد رونمایی می نماید

اینطور که به نظر می رسد، احتمالا یک گوشی جدید از وان پلاس در راه است که شرکت چینی به خوبی توانست همه چیز را در رابطه با آن تا به این لحظه پنهان نگه دارد. شاید وان پلاس بخواهد این گوشی را همراه با وان پلاس نورد یا در زمانی دیگر راهی بازار کند و خب متاسفانه اصلا نمی توانیم با اطمینان در خصوص آن نظر دهیم.

با آنالیز فرکانس، می توانیم این احتمال را بدهیم که محصول یاد شده از پردازنده اسنپدراگون 690 استفاده می نماید. همچنین 6 گیگابایت حافظه رم نیز با این پردازنده ترکیب خوبی به عنوان یک گوشی مالی تشکیل می دهد. البته این احتمال را هم می توان در نظر گرفت که این گوشی نسخه اولیه وان پلاس نورد باشد.

با این حال برای تعیین شدن جزئیات بیشتر از این گوشی اسرارآمیز باید تا 10 روز دیگر منتظر بمانیم.

وان پلاس بادز احتمالا به همراه گوشی وان پلاس نورد راهی بازار می گردد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 468

به "گوشی جدید وان پلاس در گیک بنچ دیده شد؛ آیا میان رده ای دیگر در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید وان پلاس در گیک بنچ دیده شد؛ آیا میان رده ای دیگر در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید