3 هتل لوکس در مراکش

به گزارش تور سریلانکا، مراکش کشوری در آفریقا است که مردم آن به زبان عربی صحبت می کنند. این کشور دارای هتل های بسیاری است که در این بین هتل های اروپایی، هتل های 1 ستاره تا 5 ستاره نیز به چشم می خورند. نوع طبقه بندی این هتل ها نیز کمی عجیب به نظز می رسد. در کنار این هتل های گوناگون ، مکان های مختلفی نیز برای استراحت گردشگران وجود دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با بهترین هتل های مراکش آشنا شویم.

3 هتل لوکس در مراکش

بیشتر هتل های مراکش سبک و سیاقی عربی دارند و همگی آن ها با پلیس گردشگری در ارتباط هستند (پلیس گردشگری شرایط لازم برای گردشگران را از لحاظ قانونی، گمرکی و موارد مشابه را تامین می کند). بسیاری از این هتل ها نیز در مناطق ساحلی قرار گرفته اند. هتل های 2 و 3 ستاره در فاصله 500 تا 600 متری از دریا قرار دارند و هتل های 4 و 5 ستاره نیز در کرانه های دریا قرار گرفته اند. در مراکش باد از سمت دریا می وزد و این موضوع باعث می شود که هتل های ساحلی بیشتر تحت تاثیر این باد قرار بگیرند و به همین دلیل، در اطراف آن ها گیاهان و درختان مختلف می کارند تا از هتل در برابر باد محافظت کند. برای افرادی که بین 13 تا 30 سال دارند، هتل های خاصی تحت عنوان هتل جوانان ساخته شده است و هتل های 4 ستاره و بالا تر از آن نیز دارای استخر آب گرم هستند. در ادامه این مقاله از خبرنگاران، بهترین هتل های مراکش معرفی می شوند:

هتل قصر خمیر

هتل قصر خمیر در مراکش در روز های تعطیل به مکانی برای دوست داران یوگا تبدیل می شود. هتل مذکور شرایط لازم را برای یوگا در گروه های 15 نفره مهیا می کند. این هتل از مربیان آب گرم، تغذیه و یوگا بهره می برد. هتل قصر خمیر با فاصله یک ساعته در جنوب اگادیر (Agadir) قرار گرفته است. کلاس های مدیتیشن نیز در یک ساحل کویری 12 کیلومتری برگزار می شود که در واقع بخشی از پارک ملی Souss-Massa است. از سایر ویژگی های این هتل می توان به یک استخر بزرگ اشاره کرد که در حیاط آن قرار گرفته است و اطراف آن را نیز گل های باشکوه پوشانده اند. کلاس های یوگا نیز در پشت بام هتل برگزار می شوند. گفتنی است که اتاق های هتل قصر خمیر توسط نقوش سنتی مراکش تزیین شده اند. این هتل برای افرادی که تمایل دارند بدانند چگونه می توانند به تناسب اندام مناسب برسند و افرادی که تصمیم دارند تغییراتی در رژیم غذایی خود ایجاد کنند، مناسب است. در این هتل، روزِ میهمانان با آب میوه تازه و یوگا آغاز می شود. برای صبحانه نیز در این هتل غذاهایی با رژیم غذایی خاص سرو می شود که بخش عمده ای از مواد اصلی آن ها، میوه های بسیار زیاد است. میهمانان بعد از خوردن صبحانه نیز می توانند به یک پیاده روی سنگین بروند. در هتل قصر خمیر، بعد از خوردن شام نیز می توانید یا به کلاس یوگا بروید و یا با مشاور تغذیه صحبت کنید و البته امکان استفاده از خدمات ماساژ نیز وجود دارد. شام های هتل قصر خمیر بسیار دوست داشتنی هستند و با وجود لذیذ بودنشان بسیار سبک بوده و باعث می شوند که گردشگران احساس آرام کنند. سفر یک هفته ای به این هتل می تواند هزینه معادل 2450 پوند برای شما داشته باشند که معادل 3 هزار یورو است. البته این هزینه شامل محل سکونت، وعده های غذایی، خدمات اسپا و کلاس های ورزشی می شود.

هتل مامونیا لجندری (Mamounia Legendary)

هتلمامونیا لگنداری بعد از سه سال بازسازی، دوباره آغاز به خدمت رسانی به مسافران کرده است که در این مدت 176 میلیارد دلار، صرف هزینه های آن شده است. در این هتل جلسات فرانکلین روزفلت و وینستون چرچیل برگزار شده و فیلم آلفرد هیچکاک نیز با نام The Man Who Knew Too Much در این مکان فیلم برداری شده است. در دفترچه خاطرات این هتل اسکان افرادی نظیر چرلی چاپلین، شارون استون و نوازندگان گروه Rolling Stones نوشته شده است. این هتل در سال 1923 و زمانی که مراکش تحت الحمایه فرانسه بود ساخته شده و در واقع ترکیبی بی نظیر از طراحی عربی و فرانسوی است. میهمانان این هتل بعد از گذر از یک سالن با سنگ فرش های مرمر به حیاطی خواهند رسید که بسیار زیباست و در حیاط این هتل یک استخر بسیار زیبا وجود دارد. دیوار های داخلی این هتل بسیار جالب هستند و تصاویری از نوازندگان معروف بر روی آن ها وجود دارد. ستون ها و تمام بخش های این هتل نیز ترکیبی خاص و زیبا دارند. سرآشپز های معروف در رستوران این هتل فعالیت می کنند و در باغ Mamounia Legendary نیز مرکزی برای خدمات اسپا در نظر گرفته شده است. در مرکز اسپا میهمانان می توانند بر روی صندلی های سفید رنگ استراحت کنند و در کنارشان نیز یک استخر کوچک وجود دارد. در این بخش شاهد امکاناتی نظیر حمام، باشگاه بسیار مدرن و بخشی برای آرایش مو هستیم. تمام لوازم آرایشی و بهداشتی این هتل نیز توسط برند معروف Shiseido تولید شده اند. هتل Mamounia دارای 210 اتاق است که در بین آن ها نیز سوئیت -آپارتمان های مجزا به چشم می خورد. در حیاط این مجموعه نیز شاهد ویلاها و استخر های خصوصی هستیم. هزینه هر روز سکونت میهمانان در این هتل از 776 دلار آغاز می شود.

هتل ماندارین شرقی

سال 2011 بود که هتل جدید ماندارین شرقی احداث شد. این هتل در دامنه کوه های اطلس قرار گرفته و حدود 25 دقیقه با شهر قرمز (Red) فاصله دارد. شاید بتوان گفت این هتل ترکیبی است از شگفتی های شرقی که با ظرافت مراکشی ادغام شده است. در تزییات فضای داخلی این هتل از رنگ های متنوعیاستفاده شده است. هتل ماندارین شرقی در مراکش 161 اتاق دارد که تمام آن ها دارای یک بالکن خصوصی هستند و میهمانان در آن ها می توانند آرامش کافی به دست آورند و به تماشای منظره زیبای کوه های اطلس، نخلستان ها و باغ های باشکوه بپردازند. میهمانان می توانند محل اقامت خود را از بین اتاق ها، سوئیت ها و بخش بندی های حیاط انتخاب کنند. هتل ماندارین شرقی مراکش دارای رستوران هایی است که غذاهای سنتی سرو می کنند و مشتریان آن ها می توانند غذاهای آسیایی و مدیترانه ای میل کنند. مرکز اسپا، سالن کنفرانس، اتاق های ملاقات، استخر شنا به اندازه 1600 متر مربع و قرار گیری هتل در میان باغ های زیبا باعث شده که ماندارین شرقی یکی از بهترین های مراکش باشد. منبع: TravelViViمنبع: کجارو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 144

به "3 هتل لوکس در مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هتل لوکس در مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید