60 درصد با اقدام ترامپ در برگزاری تجمع های انتخاباتی موافق نیستند

به گزارش تور سریلانکا، بر اساس تازه ترین نظرسنجی انجام شده، اقدام رئیس جمهور آمریکا در برگزاری تجمع های انتخاباتی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا با مخالفت 60 درصدی روبرو شده است.

60 درصد با اقدام ترامپ در برگزاری تجمع های انتخاباتی موافق نیستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نظرسنجی انجام شده حدود 60 درصد با اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برگزاری تجمع های انتخاباتی موافق نیستند.

این نظرسنجی که توسط یواس ای تودی/دانشگاه سافولک انجام شده نشان می دهد که 64 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی با تصمیم جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای عدم برگزاری رویداد بزرگ با حضور شرکت کنندگان که خطر شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد موافق هستند.

موارد ابتلا به ویروس کرونا طی دو هفته گذشته به شدت در آمریکا افزایش داشته و نگرانی ها درباره زمستان سخت در این کشور را بیشتر کرده است و بحث درباره ویروس کرونا به یکی از موضوعات اصلی در رقابت های انتخاباتی دو نامزد حزب جمهوری خواه و دموکرات تبدیل شده است.

نظرسنجی یواس ای تودی که یک هفته پس از آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن انجام شده از مقبولیت 52 درصدی بایدن در مقابل 44 درصدی ترامپ خبر می دهد.

ترامپ طی روز های گذشته تجمع های انتخاباتی متعددی را برگزار کرده که همین موضوع سبب سفر های زیادی در شهر های اطراف برگزاری تجمع های انتخاباتی وی شده است.

اگر چه اغلب تجمع های انتخاباتی ترامپ در فضای آزاد برگزار می شود، اما افرادی که در آن حضور پیدا می کنند اکثرا در نزدیکی هم قرار گرفته و بسیاری از آن ها از ماسک استفاده نمی کنند.

ترامپ نیز خود موضوع استفاده از ماسک را سیاسی کرده و خبرنگاران و بایدن را که از ماسک استفاده می کنند مورد تمسخر قرار می دهد.

نظرسنجی یواس ای تودی و دانشگاه سافولک از 1000 نفر و بین روز های 23 تا 27 اکتبر (2 تا 6 آبان) و با درصد خطای 3.1 درصدی انجام شده است.

آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی بیماری های عفونی و واگیردار پیشتر هشدار داده بود که تجمع های انتخاباتی بزرگ خطر افزایش موارد ابتلا به کرونا در سرتاسر آمریکا را افزایش می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 625

به "60 درصد با اقدام ترامپ در برگزاری تجمع های انتخاباتی موافق نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد با اقدام ترامپ در برگزاری تجمع های انتخاباتی موافق نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید