تور آلمان ارزان: 600 اسب از مونیخ!

به گزارش تور سریلانکا، چراغ سبز برای اولین خودروی سری M که از ابتدا برای خودروی صرفاً الکتریکی طراحی شده است. گروه BMW سومین مدل قدرتمند از پرچمدار فناوری نو خود را ارائه می دهد: BMW iX M60 با توان خروجی 619 اسب بخار، حداکثر گشتاور 1015 نیوتن متر در حالت اسپرت، تجربه عملکرد فوق العاده ای را به دنیای جابه جایی های درون شهری بدون آلایندگی اضافه می نماید.

تور آلمان ارزان: 600 اسب از مونیخ!

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

این خودرو با توجه به خصوصیات اسپرت و ویژگی های رانندگی پویا هیجان انگیز ترکیب و ساخته شده است، و به این ترتیب فزونین های سه جهانی BMW I، مدل های BMW X و BMW M را در خود جای داده تا مدل BMW iX M60 تازه با فزونی های تکنولوژیکی خود، که شامل حوزه های رانندگی اتوماتیک، با توانایی عملکرد و اتصال به اینترنت هوشمند نیز شده، درک تازهی از تجملات پیشرفته، عملکرد بالا و شخصیت ممتاز را نشان دهد.

نمونه فوق الذکر تماماً برقی تنها در 3.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و افزایش سرعت نیز تا حداکثر محدود شده 250 کیلومتر در ساعت تقریباً ثابت می ماند. برد BMW iX M60 مشخص شده در چرخه فرایند تست خودروهای سبک با نام مخفف WLTP تا 566 کیلومتر است.

سیستم چهارچرخ متحرک الکتریکی این خودرو، به علاوه مجموعه ای از سیستم های کنترل پایداری و گجت های پیشرفته، این چهارچرخ باواریایی را تا دندان مسلح نموده، تا شما تمام نیازهای خود را از یک ب ام و واقعی بر مبنای سری 6 به دست آورده، بعلاوه خیالتان از مسئولیت در مورد حفظ محیط زیست هم راحت باشد.

نگاهی به طراحی ب ام و iX M60

به راحتی زبان تازه طراحی نوین ب ام و در جای جای آن نمایان است، به این ترتیب که در نمای جلو، چراغ های اصلی خودرو باریک تر شده و جلوپنجره هم همچون سری 4، دندان موشی است. ترکیب چهره موش کور مانند جلوی خودروهای ب ام و، در ابتدای ظهور نقدها زیادی را به همراه داشت، اما بیشترین انتقادی که از دید من نسبت به تازه واردهای موش کوری آن وارد بود، عدم هماهنگی جلوی خودرو با عناصر کناری و نمای جانبی آن بود که مورد دوم همچنان در قالب نسل پیشین خودروهای ب ام و جولان می دادند.

با این حال، اخیراً در یکی دو نمونه مفهومی ارائه شده این شرکت، این هماهنگی فرمی بهتر شده، و به عبارتی خودروهای نوین ب ام و دارند قوام خود را در بحث استایل به دست می آورند. جلوپنجره در طرفین هم، همچنان فرم پاپیون مانند خود را حفظ نموده که سطح وسیع فرورفتگی به سمت ورودی هوا را به یک ریتم برجسته پلکانی، با زمینه مشکی پیانویی مزین نموده است.

در نمای جانبی نیز سعی داشته که تا جایی که ممکن است، هماهنگی فرمی ایجاد کند و دیگر خبری از منحنی های نرم و فرورفتگی های اغراق شده نیست. جزئیات تشکیل دهنده بدنه، از قالب های متداول پیشین ب ام و که ظرافت را هدف گرفته بودند خارج شده، و خطوط تشکیل دهنده کمی زمخت تر و به اصطلاح، رباتی شکل شده اند و مانند گرایش با شکل دهی فرم امروزی که سعی می گردد در گونه های ارتقایافته خودروها، تمامی تزئینات مشکی براق Black out trim شوند، اما این بار با کرومی نگاه داشتن یک زهوار با بافت رنگ تیتانیوم در زیر کمربند پیرامونی مابین شیشه های جانبی و پنل های درب Belt Line، بعلاوه در زیر دستگیره های ورودی درب، کمی های لایت های روشن هم به این ترکیب تیره اضافه نموده است.

درب های جانبی خودرو، در منطقه پایین خود با یک خط مورب رو به بالا، به رنگ تیره درآمده اند، تا باعث شکسته شدن ارتفاع زیاد بصری خودرو را در نمای جانب شوند و خودرو را چابک تر و لاغرتر از پیش نشان دهند. برجستگی پف نموده گلگیرهای جلو و عقب هم از ناحیه آغاز، یا حفره خالی درون چرخ ها که گرد هستند، و در ناحیه ای که خم خورده اند، از قالب گرد خارج شده اند و کمی فرم چهارگوش مانند به خود گرفته اند تا با نمای کلی خشک و چهارگوش مانند عناصر دیگر خودرو، مانند پیرامون گریل جلو هماهنگ تر شده باشند.

در نمای عقب بیشترین چیزی که نمود دارد، دروازه بزرگ درب عقب خودرو است که بیشتر یادآورنده خودروهای رقیب هموطنش، یعنی سری های اس یو وی آئودی است، اما چیزی که نمود بیشتری دارد و تفاوت ایجاد نموده، یک برجستگی مستطیلی شکل با گوشه های کِرو در وسط این درب است که هماهنگی فرمی بی نظیری با برآمدگی گلگیرهای جانبی دارد و به عبارتی دیگر جایگاه تشکیل چراغ های عقب Tail Light است که آن ها هم همچون چراغ های جلو، باریک و کشیده هستند.

در خاتمه و پایین سپر عقب هم تریم مشکی رنگ نمای جانبی، با یک شکستگی ملایم به سمت پایین حرکت نموده است که در خاتمهی زیرین آن، میزبان دو برجستگی مکعبی است که در حالت کلاسیک باید جای خروجی های چهارگانه اگزوز می بودند، اما در گونه الکتریکی خودرو، جای خود را به چراغ های مه شکن عقب داده اند.

در کل اینگونه می توان بیان نمود، شما با تماشا این خودرو، حس ماجراجویی را در درون تان زنده می کنید. در منطقه ای از جهان (اروپا) که پیشگام مُد و صنعت است، نسل تازهی از طراحان صنعت مُد، طراحی خودرو و طراحی محصول را به هم پیوند داده اند تا از قالب های یک نواخت و خسته کننده طراحی خودرو خارج شوند و در زمانی که خودروها به تمام معنا زیبایی ها را در نوردیده اند، حرف های تازهی برای گفتن داشته باشند.

همین مطلب را در فضای داخلی این خودرو بیشتر می توان درک کرد، در جایی که قطعات با رنگ های پخته و تیره در کنار همدیگر قرار گرفته اند و قطعات تریم به رنگ تیتانیوم مات در کناره دمنده های کولر، فرمان و دستگیره درب خودرو مکمل زیبایی آن شده اند.

قبلی 1 از 2 بعدی

در جزییات هم قطعات کریستالی با برش های الماس مانند می توانند مکمل خوبی بر روی سطوح با احساس بافت های طبیعی مانند چرم، فلز و چوب باشند. نور پردازی داخلی که شما اثر نور را می بینید و منبع نوری پیدا نیست، محیطی گرم و دنج را در داخل خودرو به نمایش درآورده اند و دوخت های مثلثی چرم جایگاه ها، بیان گر این موضوع هستند که شما راکب یک خودروی گران قیمت هستید.

خرید و فروش انواع خودروهای ب ام و

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1452

به "تور آلمان ارزان: 600 اسب از مونیخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: 600 اسب از مونیخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید