آنالیز خشم یحیی گل محمدی

به گزارش تور سریلانکا، سرمربی پرسپولیس یکی از جنجالی ترین روزهای دوران مربیگری خود را پشت سر گذاشت؛ یحیی در این لحظاتی از دربی 98 هیچ شباهتی به آن مربی آرام و خونسرد نداشت.

آنالیز خشم یحیی گل محمدی

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در روزی که آمده بود با شکست دادن استقلال، فاصله خود را با این تیم به حداقل برساند، با گل دقایق پایانی ژستد، پیروزی اش به تساوی تبدیل شد. تعویض طلایی فرهاد مجیدی، تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین گل زد و در همین حین پرسپولیسی ها به داور معترض بودند و اعتقاد داشتند که باید اجازه تعویض آنها نیز پیش از صحنه گل داده می شد.

تاخیر در تعویض سید جلال حسینی و گل استقلال

پیش از شروع دوباره بازی تعویض های پرسپولیس انجام شد اما کار از سر گرفته نشد. اعتراض شدید یحیی گل محمدی به سیدعلی بابت اتفاقات چند دقیقه قبل، جو بازی را به یک باره متشنج کرد. هواداران استقلال هم که غرق شادی گل تساوی بودند هم دست از جشن کشیده و تماشاگر حرکات عجیب سرمربی تیم حریف بودند؛ حرکاتی که سوای اشتباه یا عدم اشتباه داور، کارت قرمز کمترین جریمه آن بود، برای مرور آن چه که به این اتفاق ختم شد، فریم به فریم پیش می رویم:

1/10 - فرهاد مجیدی در دقیقه 79 دو تعویض تهاجمی انجام داد و با به زمین فرستادن ژستد و رمضانی حملات خود را به سمت سانتر از جناحین سوق داد.

2/10 - دو تعویض استقلال انجام شد اما قبل از شروع مجدد کار، داور بازی را به دلیل مصدومیت سعید آقایی متوقف کرد. کادر پزشکی بعد از ورود به زمین، مدافع مصدوم پرسپولیس را برای مداوا با برانکار از زمین خارج کرد تا پرسپولیس موقتا 10 نفره شود.

3/10- در حین انتقال سعید آقایی به بیرون از زمین، یحیی گل محمدی از سید جلال حسینی و حامد پاکدل خواست تا برای ورود به زمین در کنار خط حاضر شوند. حضور مدافع باتجربه سرخ پوشان با هدف مقابله با مهاجمان سرزن استقلال بود که وارد زمین شده بودند. این تعویض به نوعی پاسخ سریع یحیی به تعویض فرهاد بود.

4/10 - سید جلال حسینی در کمتر از سی ثانیه فرمان گل محمدی را اجرا و کنار زمین برای تعویض شدن حضور پیدا کرد و پاکدل در حال دریافت آخرین نکات از مربی تیم بود. کمال هم دوان دوان به سمت جلال می رفت تا بازوبند را به او بدهد.

5/10 - استقلال با فرمان داور بازی را شروع کرد و پرسپولیس که هنوز 10 نفره بود تحت فشار شدید استقلال قرار گرفته بود. یحیی گل محمدی در کنار زمین با حرص و جوش قدم می زد و دو یار تعویضی اش هم در کنار داور چهارم در انتظار توقف بازی برای ورود به زمین بودند.

6/10 - استقلال از اولین سانتر خود روی دروازه را پاسخ نگرفت اما بلافاصله روی دومین ارسال و در حالی که اوضاع برای پرسپولیس (10 نفره) همچنان مثل عکس بالا بود، دروازه این تیم را باز کرد. این جا نقطه شروع خشم تند یحیی بود. تعویضی های پرسپولیس فکرش را نمی کردند با توقف بازی به دلیل باز شدن دروازه شان وارد زمین شوند، اما اوضاع چنین بود و سید جلال پس از انجام اتفاقی که مامور جلوگیری از رخ دادنش شده بود، وارد زمین شد.

7/10 - ژستد این گونه در حالی که هیچکس مامور جلوگیری از سرزنی ش نبود در میان پرش نافرجام مدافع پرسپولیس که می خواست با پا توپ را بزند، دروازه حریف را باز کرد. شاید اگر پرسپولیس در این لحظه 10 نفره نبود و تعویض هایش (ورود سید جلال) انجام می شد، چیز دیگری در این لحظه شاهد بودیم؛ این همان چیزی بود که یحیی گل محمدی با فکر کردن به آن از کوره در رفت.

8/10 - بعد از گل استقلال و انجام تعویض های پرسپولیس، کار از سر گرفته نشد. خشم یحیی لبریز شده بود و این مربی بعد از اینکه شال خود را با عصبانیت به زمین کوبید و دوباره آن را برداشت، به سمت داور هجوم برده و ضربه ای هم به سینه او زد. سیدعلی که از این رفتار سرمربی پرسپولیس شوکه شده بود فقط سعی در دعوت او به آرامش داشت.

9/10 - خواهش و قسم جلال مرادی هم برای آرام کردن یحیی کارساز نبود و او بعد از اینکه یک بار از طریق رضاییان و بقیه از سمت داور دور شده بود، به هر نحوی دوباره خود را به سیدعلی رسانده و برایش خط و نشان کشید. داور بازی همچنان از رفتار گل محمدی متعجب بود و از بازیکنان در مورد دلیل این رفتار او می پرسید.

10/10 - سیدعلی در حالی که یحیی مشغول اعتراض است و هیچکس نمی تواند آرامش کند، از او دلیل کارش را می پرسد اما سرمربی پرسپولیس فقط روی اعتراض و خط و نشان تمرکز کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1386

به "آنالیز خشم یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز خشم یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید