تور کانادا: افزایش بی سابقه سفر آمریکایی ها به کانادا از سال 2007

به گزارش تور سریلانکا، بر اساس گزارشی که از سازمان آمار کانادا منتشر شده، حدود 12،3 میلیون توریست آمریکایی در نیمه اول سال 2019 به کانادا سفر نموده اند. این آمار از سال 2007 تا به اکنون بی سابقه بوده است.

تور کانادا: افزایش بی سابقه سفر آمریکایی ها به کانادا از سال 2007

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کانادا کشوری پهناور است که در آمریکای شمالی واقع شده است. این کشور به سبب داشتن پوتین های لذیذ در مونترال، خرس های قطبی و شفق قطبی همیشه با استقبال فراوان گردشگران آمریکایی روبرو بوده است. این استقبال سال جاری منجر به ثبت رکورد جدیدی در گردشگری کشورهای آمریکا و کانادا شده است.

از آنجاییکه بسیاری از گردشگران آمریکایی با اتومبیل های خود به کانادا می آیند، سفر به کانادا برایشان سفری جاده ای محسوب می گردد.

یکی از اهالی بوستون به نام جیمز لاویانو، به همراه همسر خود کارین سفری به مونترال داشته اند. آن ها با اتومبیل خود و طی 5 ساعت رانندگی، به مونترال سفر کردند. وی معتقد است مونترال به اروپا شباهت دارد. وی اظهار کرد نخستین بار بوده است که فرزندان خود را با توجه به اینکه زیر 16 سال سن دارند و نمی توانند پاسپورت مستقل داشته باشند، به راحتی به سفر خارج از کشور برده است.

از دیگر دلایل انتخاب کانادا به اسم مقصد سفرهای تابستانی آمریکایی ها، می توان به افزایش قدرت دلار آمریکا اشاره نمود. در عین حال، همین امر منجر به کاهش 2،8 درصدی سفر کانادایی ها به آمریکا شده است.

یکی از گردشگران کانادا به نام جن آلفورد در توییتی بیان نمود اعتقاد دارد که بسیاری از تغییر و تحولات ارزش های پولی در جهان، از دلایل سیاسی و تسویه حساب های شخصی نشات می گیرد.

وی بعلاوه اضافه کرد کانادا کشوری فوق العاده است. ما همه چیز داریم. از راه های ناهموار گرفته تا راه های شهری، انواع غذاها و نوشیدنی ها، اسکی و قایق سواری و هر آنچه که موجبات راحتی و شادی شما را فراهم آورد.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1086

به "تور کانادا: افزایش بی سابقه سفر آمریکایی ها به کانادا از سال 2007" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: افزایش بی سابقه سفر آمریکایی ها به کانادا از سال 2007"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید