راهنمای سفر به ونکوور در کانادا

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - مسافرت، تحصیل و یا مهاجرت به کانادا یکی از متداول ترین سفرها برای ایرانیان است. طبیعی است که پرسش های متعددی نیز در این باره وجود داشته باشد.

راهنمای سفر به ونکوور در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پرسش هایی درباره شرایط آب و هوایی کانادا، شهرهای مختلف این کشور، بلیط کانادا و قیمت بلیط تهران کانادا، شرایط مهاجرت و.... از این دست هستند. یکی از شهرهای مهم کانادا ونکور است. لذا در این مقاله سعی خواهد شد اطلاعات کارامدی از جنبه های مختلف در اختیارتان قرار دهیم و به صورت اجمالی شما را با ابعاد مختلف سفر به ونکوور آشنا کنیم. کانادا 13 استان دارد، بیشتر مهاجران یا مسافران در سه شهر عظیم تورنتو، مونترال، ونکوور ساکن اند. همچنین یک-سوم کانادایی ها هم در این شهر ها هستند.

ونکوور چگونه شهری است؟

ونکوور از لحاظ قومی و نژادی بسیار متنوع است. زندگی در این شهر نیز از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. این شهر به طور مداوم بین بهترین شهرهای قابل زندگی قرار گرفته است. ونکوور به خاطر برنامه های خلاقانه خود در زمینه پایداری محیط زیست، شهری شناخته شده است. مردم این شهر بسیار محبت آمیز و مودب با یکدیگر برخورد می نمایند. با توجه به آمار مجله فوربز، ونکوور یکی از 10 شهر تمیز جهان است. ونکوور، عظیمترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا در ساحل غربی اقیانوس آرام واقع شده است. درنتیجه به خاطر موقعیت جغرافیایی اش و صادرات به آسیا و سواحل غربی آمریکا، بندر بسیار مهمی محسوب می گردد. استان بریتیش کلمبیا به همراه ونکوور یکی از قطب های مهم مالی کانادا محسوب می شوند. این شهر یکی از عظیمترین مراکز صنعتی کانادا است که اقتصاد بسیار متنوعی دارد.

آب و هوای ونکوور چگونه است؟

برخلاف سایر شهرهای کانادا، شهر ونکوور که عظیمترین شهر استان بریتیش کلمبیا است، دارای زمستان ملایم و برف اندک است. هوای سردی که از شرق کانادا وارد می گردد معمولا به شهر ونکوور که در غرب کانادا واقع شده است نمی رسد. علت این امر نیز وجود کوه ها صخره ها در اطراف این شهر است. تعجبی ندارد که ونکوور به دلیل قرار دریافت در سواحل اقیانوس آرام گرم ترین زمستان را در کشور کانادا دارد. در این شهر در فصل زمستان تنها 10 روز قطر برف نشسته بر زمین به بیش از 1سانتی متر می رسد. این در حالی است که در تورنتو این بازه زمانی به 65 روز می رسد. ونکوور یکی از مرطوب ترین و مه آلود ترین شهرهای کانادا است به طوری که گاهی در زمستان چندین روز متوالی بارش باران وجود دارد. تابستان ونکوور نیز بسیار مرطوب، گرم و آفتابی است.

اگر به ورزش های زمستانی علاقه خاص دارید، سفر به ونکوور در فصل زمستان را از دست ندهید، در زمستان ها آب و هوای سرد این منطقه هزاران نفر را از سراسر جهان به این شهر می کشاند تا از پیست های اسکی اطراف آن لذت ببرند. همچنین در زمستان قیمت هتل ها در پایین ترین حالت خود قرار گرفته است. جشن نور، شنای خرس قطبی، فستیوال بین المللی هنرهای نمایشی از رویدادهای مهم این فصل است. این نکته را نیز نباید فراموش کنید اگر در فصل زمستان به ونکوور مسافرت می کنید، از بردن لباس مناسب غافل نشوید چرا که در این فصل ممکن هوای سردی را تجربه نمایید که با پوشیدن لباس گرم مسئله ای برایتان پیش نخواهد آمد و به راحتی سرمای این شهر در زمستان را تحمل خواهید کرد.

اگر قصد سفر و یا مهاجرت به ونکوور را دارید، پس از دریافت ویزا، به فکر تهیه بلیط کانادا و البته شهر ونکوور باشید. شما در علی بابا می توانید قیمت بلیط ونکور کانادا را مشاهده کنید. البته بازه قیمتی کمی وسیع است. قیمت بلیط تهران ونکوور، به عواملی نظیر نوع ایرلاین، کلاس پروازی، تعداد توقف ها و... بستگی دارد.

گفتنی است شما در سایت علی بابا می توانید برای پیدا کردن بهترین قیمت بلیط کانادا ونکوور، اتاوا، مونترال و... از تقویم قیمتی بهره ببرید.

بعضی از جاذبه های دیدنی و طبیعی ونکوور

یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری ونکوور، پل معلق کاپیلانو (Capilano) است. شما از این منظره و از روی پل، می توانید مدهوش چشم انداز زیبای شهر ونکوور شوید.

این شهر مرکز عظیمترین سقف جمع شونده جهان است. بی سی پلیس، یک ورزشگاه چندمنظوره واقع در قسمت شمالی نهر فالس کریک (False Creek) در ونکوور، سقف جمع شونده منحصربه فردی را دارد که عظیمترین سقف جمع شونده جهان نیز هست. این سقف می تواند به داخل و خارج جمع گردد و 7500 متر مربع از آسمان فوق العاده پاک کانادا را نمایش می دهد.

پارک استنلی ونکوور، پارک استنلی ونکور از بهترین دارایی های طبیعی آن است که هر ساله با کالسکه سواری های نوستالژیکی که اسب ها کشیده می شوند و چوب های مشهور نقش دار جانوران محافظ قابل مختلفش، هزاران بازدیدنماینده را جذب می نماید.

از ساحل شهر می توان دلفین ها و وال ها را تماشا کرد، چندین موقعیت مکانی از ساحل جزیره ونکوور، مکانی ایده آل برای تماشای وال ها هستند. بهترین زمان برای رفتن به این مکان ها ماه های ژوئن تا سپتامبر و مارچ تا می است که در آن کاوشگران مشتاقان می توانند نهنگ های سیاه و سفیدی که بیشتر تابستان خود را در اطراف جزیره می گذرانند، مشاهده نمایند.

با توجه به توضیحاتی که دادیم و با در نظر دریافت مجموع شرایط؛ بهترین زمان برای سفر به ونکوور از مارس تا مه و از سپتامبر تا نوامبر است زمانی که آب و هوا ملایم و مطبوع و قیمت هتل ها نسبت به سایر ایام سال مناسب تر است. و حتما به این نکته توجه داشته باشید که؛ فصل تابستان به خاطر آب و هوای گرم تر، فصل محبوب تری برای سفر به ونکوور است. بنابراین اگر می خواهید برای سفر این فصل را انتخاب کنید حتما از قبل برنامه ریزی کنید.

در این بخش سعی کردیم نکاتی کلی را به شما یاداور شویم تا از آن بهره ببرید و اطلاعات کلی راجع به شهر زیبای ونکوور به دست بیاورید.

گفتنی است شما می توانید بلیط پرواز خارجی را برای تمامی مسیرها مانند بلیط اسپانیا و چین و روسیه و... با مراجعه به وب سایت علی بابا به صورت اینترنتی خریداری کنید.

برای مثال برای خرید پرواز ماهان به بارسلون از این لینک اقدام کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 263

به "راهنمای سفر به ونکوور در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ونکوور در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید