ال جی کیت های بذر جدیدی را ارائه می نماید

به گزارش تور سریلانکا، شرکت ال جی الکترونیکس به تازگی اعلام نموده که کیت های بذر جدیدی را به لوازم خانگی گیاهان خودش از جمله Tuenun و Tuenun Mini اضافه می نماید تا مشتریان بتوانند در فصل بهار از انواع گیاهان لذت ببرند.

ال جی کیت های بذر جدیدی را ارائه می نماید

ال جی الکترونیکس (LG) اخیرا سه کیت بذر نو را ارائه نموده که می توان آن ها را در Tuenun پرورش داد که شامل دو نوع گیاه به نام های Chaesonghwa و Opal Basil و بعلاوه Dil می گردد و گل های نوی به شمار می روند. در میان آن ها کیت بذر شوید نیز برای نسخه مینی این محصول ال جی ارائه شده است.

پس از راه اندازی کامل Tweenwoon در سال 2021 میلادی، محبوب ترین کیت بذر و دانه برای مشتریان بسته رنگ های عشق (Colors of Love) بود که شامل سه گل شمع تاج خروس، ویولا و گل همواره بهار است و بیش از 20 درصد از کل فروش را به خودش اختصاص داده است. در خصوص Tuenun Mini نیز باید گفت که فروش کیت های بذر حاوی گل همواره بهار بیش از نیمی از فروش را در بر می گیرد.

با توجه به محبوبیت این گل ها، شرکت ال جی الکترونیکس در حال تقویت مجموعه کیت های بذر و دانه گل و بعلاوه معرفی گیاهان بیشتر برای توسعه دامنه انتخاب های مشتریان است. کیت بذر نو اولین نتیجه تحقیقات مشترک ال جی با دانشگاه یونام به شمار می رود، دانشگاهی که در زمینه تحقیقات فناوری کشاورزی هوشمند پیشگام است.

شرکت ال جی الکترونیکس بعلاوه یک رویداد Gateot را برگزار نموده که در آن، فرصتی برای رشد سه گیاه نو را به وسیله قرعه کشی ارائه می نماید. این قرعه کشی در میان اعضای کافه رسمی صورت می گیرد که به هنگام توسعه این کیت ها گیاهان را داخل آن ها پرورش می دادند. این رویداد که به معنای رشد با هم است، فعالیتی برای ایجاد فرهنگ زندگی سبز به شمار می رود و در آن مشتریان به نظرات دیگر مشتریان در خصوص گیاهان نو و آنالیز واکنش های مختلف نسبت به آن ها گوش می دهند.

کیت بذر نو را می توان در بسته بندی Colors of Love 2 خریداری کرد که شامل سه نوع گل همچون Chaesonghwa، Candle Mandrami و Viola است. علاوه بر این، بسته Italian Herb 2 شامل گیاهان ریحان، شوید و روکولا است. علاوه بر این می توانید این کیت دانه نو را در بسته معطر و ارزشمند بی (Fragrant and precious Package B) دریافت کنید.

محصول LG Tuewoon یک وسیله پرورش گیاه ممتاز از شرکت ال جی به شمار می رود که می تواند 6 گیاه را به صورت همزمان رشد بدهد و بعلاوه 9 سبزیجات برگدار همچون کاهو، سامپو و روما، 6 گل از جمله گل همواره بهار، تاج خروس شمعی و نعناع فلفلی را به عمل بیاورد. کیت های بذر این محصول نیز شامل 22 نوع کیت بذر می گردد که 7 نوع گیاه دارویی نیز در آن وجود دارد. کیت های بذر Tuenun Mini کوچک و سبک هستند و می توان از این محصول به عنوان یک گلدان هوشمند استفاده کرد. شرکت ال جی در پی اضافه کردن کیت های بذر نوی است تا بتواند گیاهان و محصولات بیشتری را در این دستگاه پرورش داد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1567

به "ال جی کیت های بذر جدیدی را ارائه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی کیت های بذر جدیدی را ارائه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید