انتظارات مالی از لایحه بودجه 1400

به گزارش تور سریلانکا، یک کارشناس مالی گفت: انتظار از مجلس این است که از سیاست خارج گردد، سیاسی کاری با بودجه انجام ندهد و با نگاه صرفا مالی و رونق بخشیدن به سفره های مردم پیش برود.

انتظارات مالی از لایحه بودجه 1400

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش پایگاه خبری نقددینه ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، کارشناس مسائل مالی و نماینده سابق مجلس درباره حمایت های مجلس درباره سیاست های مقاومتی جهت مقابله با تورم افسارگسیخته به خبرنگار ایبِنا گفت: لایحه بودجه 1400 فارغ از تمام بحث هایی که در دیتیل های اجرایی گفته می گردد که بسیار هم حاشیه ای است، رشد مالی کشور به حساب می آید.

وی در ادامه اضافه نمود: انتظاراتی که از بودجه یکساله کشور وجود دارد، مالی است زیرا مردم در حال حاضر عمدتا در این حوزه مشکل دارند، بنابراین امیدوار هستم تا مجموعه وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و برنامه و بودجه در قالب بسته ای در این زمینه ورود پیدا نمایند. البته مجلس هم بیشتر از این به بعضی از مسائل دست نزند و کوشش بر این باشد تا در این قالبی که قرار است در آن رشد مالی برای کشور رقم خورد کاهش حجم پول، جلوگیری از افزایش تورم و جلوگیری از رکود مالی مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس امور مالی در این خصوص یادآور شد: بسته مالی مورد اشاره رقم نخواهد خورد، مگر اینکه یکسری الزاماتی که مورد توجه نهاده شد به خاتمه برسد. بنابراین انتظار از مجلس این است که از سیاست خارج گردد، سیاسی کاری با بودجه انجام ندهد و با نگاه صرفا مالی و رونق بخشیدن به سفره های مردم پیش رود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 811

به "انتظارات مالی از لایحه بودجه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات مالی از لایحه بودجه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید