اولویت نبودن سلامت مردم در خوزستان، قابل توجیه نیست

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با گلایه و ابراز تاسف از عدم حضور برخی مدیران در جلسه اضطرار آلودگی هوا گفت: چه کاری واجب تر از سلامت و زندگی مردم وجود دارد که بر این بحث اولویت داده شود؟ اولویت قرار ندادن موضوعات مرتبط با سلامت مردم، قابل قبول و توجیه نیست.

اولویت نبودن سلامت مردم در خوزستان، قابل توجیه نیست

محمد خانچی در کارگروه اضطرار آلودگی هوا که امروز (7 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار گشت، اظهار کرد: مردم انتظار دارند شرایط و بستر مناسبی برای زندگی فراهم شود که یکی از شرایط داشتن زندگی خوب، داشتن هوای پاک است.

به گزارش خبرنگاران، وی با گلایه و ابراز تاسف از حضور نیافتن برخی مدیران در این جلسه اضافه نمود: چه کاری واجب تر از سلامت و زندگی مردم وجود دارد که بر این بحث اولویت داده شود؟ اولویت قرار ندادن موضوعات مرتبط با سلامت مردم، قابل قبول و توجیه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر معین شدن وظایف هر دستگاه در کنترل آلودگی هوا، گفت: انجام اقدامات پیشگیری، قبل از ایجاد شرایط اضطرار بسیار اهمیت دارد بنابراین باید برنامه همه صنایع آلاینده در این خصوص ارائه و اقدامات طبق زمان بندی انجام شود.

خانچی بیان نمود: دستورالعمل ابلاغ شده در خصوص اجرای قانون هوای پاک باید هم از نظر استانی و هم از نظر دستگاهی، بومی سازی شود تا وظیفه هر دستگاه معین شود.

وی با بیان اینکه همه باید نهضت فضای سبز را در دستور کار قرار دهیم و فرهنگ درختکاری را نهادینه کنیم، گفت: باید اراده داشته باشیم تا در بازه زمانی کوتاه شرایط خوزستان از نظر آلایندگی مطلوب تر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان نمود: همه دستگاه ها باید برنامه های خود برای روز هوای پاک را ارائه دهند.

وی گفت: تغییر و تحولی در دولت رخ داده است و مردم منتظر تحول در زمینه های مختلف هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1368

به "اولویت نبودن سلامت مردم در خوزستان، قابل توجیه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت نبودن سلامت مردم در خوزستان، قابل توجیه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید