ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه ویدئوکنفرانس برگزار می نمایند

به گزارش تور سریلانکا، وزارت خارجه ترکیه گفت که نشست سه کشور ترکیه، ایران و روسیه در خصوص سوریه در سطح رؤسای جمهور، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه ویدئوکنفرانس برگزار می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که سه کشور ایران، ترکیه و روسیه به زودی در خصوص سوریه در سطح رؤسای جمهور نشست برگزار خواهند کرد.

او امروز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه ان تی وی ترکیه گفت که هنوز موعد این تعیین نیست و ترکیه منتظر موافقت دو طرف دیگر درباره تاریخ آن است.

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که میزبان این نشست ایران است ولی به دلیل شیوع کرونا تصمیم گرفته شده است به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردد.

سه کشور مذکور از ژانویه سال 2017 به منظور کشاندن طرف های درگیر در سوریه به میز گفت وگو، سلسله نشست هایی تحت عنوان گفغت وگوهای آستانه در خصوص سوریه راه انداختند.

وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه توافق آتش بس باید در ادلب سوریه پابرجا باشد، بر اهمیت مشارکت دولت سوریه در فرآیند سیاسی این کشور تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 409

به "ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه ویدئوکنفرانس برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه ویدئوکنفرانس برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید