با رژلب دندان خود را سفید کنید

به گزارش تور سریلانکا، دندان یکی از اجزای صورت است که زیبایی آن تاثیر زیادی در چهره افراد دارند، اگر دندان های زیبا برایتان اهمیت دارد، هنگام خرید رژلب دقت کنید.

با رژلب دندان خود را سفید کنید

سریع ترین روش سفیدشدن دندان را با رژلب می توانید امتحان کنید. داشتن دندان های سفید همواره برای افراد نشان دهنده زیبایی، سلامت و ثروت است. افراد از زمان های قدیم در پی راهکارهایی برای سفید نشان دادن دندان های خود بوده اند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

سریع ترین روش سفیدشدن دندان

جالب است بدانید که استفاده از رنگ رژلب مناسب، سریع ترین روش سفیدشدن دندان است.

رژ لب قرمز تیره

استفاده از رنگِ قرمز تیره سریع ترین روش سفیدشدن دندان است. این رژ باعث می گردد که دندان های شما سفیدتر از حالت طبیعی خودش نشان داده گردد؛ البته باید تناژ درستی را انتخاب کنید. اگر رژ لب قرمز با زیر تناژ آبی داشته باشید، دندان هایتان را سفیدتر نشان می دهد، یعنی زیر تناژ باید سرد باشد.

صورتی با تناژ سرد

اگر رژ لب صورتی با زیر تناژ سرد را انتخاب کنید و آن را در طول روز بهره ببرید، سریع ترین روش سفیدشدن دندان را می بینید. هرگز در پی رژ صورتی که زیر تناژ گرم دارد، نروید زیرا دندان هایتان را بیشتر زرد نشان می دهد؛ اما صورتی با زیر تناژ سرد تأثیر مثبتی روی سفید نشان دادن دندان ها خواهد داشت.

رژلب بنفش

یکی دیگر از رنگ هایی سریع ترین روش سفیدشدن دندان را برایتان به ارمغان می آورد، رژ لب های بنفش است؛ البته باز هم تأکید می کنیم که زیر تناژ رنگ بنفش باید سرد باشد.

رژلب های نود

رنگ نود برای همه تناژهای پوستی مناسب است که می توانید آن را روز یا شب بهره ببرید و هیچ محدودیتی ندارد. رنگ های نود برای برجسته تر نشان دادن لب های نازک هم گزینه مناسبی است.

رژ لب هایی که نباید بهره ببرید

اگر می خواهید دندان های شما سفیدتر دیده گردد، از برخی از رنگ های رژ لب نباید بهره ببرید.

  • بافت رژ لب تأثیر زیادی روی سفید نشان دادن دندان دارد؛ بنابراین از رژ لب هایی که خیلی براق هستند و انعکاس رنگ نقره ای دارند استفاده نکنید، زیرا دندان های شما را تیره نشان می دهند.
  • از طرفی رنگ های قهوه ای هم باعث زرد نشان دادن دندان ها می گردد، بنابراین اگر می خواهید دندان هایتان سفیدتر نشان داده گردد، از این رنگ ها استفاده نکنید.
  • از رژلب هایی با رنگ نئونی و فسفری روشن هم دور باشید، زیرا نه تنها دندان هایتان را زرد نشان می دهد، بلکه باعث تیره نشان دادن پوستتان هم می گردد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب بدون احتیاج به آرایشگاه، در خانه بند بیندازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1549

به "با رژلب دندان خود را سفید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رژلب دندان خود را سفید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید