بزرگترین هارد دیسک سیگِیت (Seagate) با 25 ترابایت ظرفیت را نه در ویندوز می گردد استفاده کرد و نه مک!

به گزارش تور سریلانکا، شما می توانید بزرگترین هارد دیسک سیگِیت (Seagate) را هم اکنون بخرید، اما این هارد دیسک 25 ترابایتی Exos X26z احتیاج به تجهیزات خاصی برای کار دارد و نمی توان آن را در هر سیستمی استفاده کرد.

بزرگترین هارد دیسک سیگِیت (Seagate) با 25 ترابایت ظرفیت را نه در ویندوز می گردد استفاده کرد و نه مک!

قیمت مناسب اما با محدودیت های خاص

این هارد دیسک 25 ترابایتی برای استفاده در سطح سازمانی طراحی شده و از فناوری ضبط مغناطیسی شینگلد مدیریت شده به وسیله میزبان (HM-SMR) بهره می برد که با ویندوز یا مک او اس سازگار نیست. این هارد دیسک که با لینوکس سازگار است، منحصراً برای بزرگترین مشتریان سازمانی سیگِیت ساخته شده و همواره به سختی در دسترس بوده.

در واقع، زمانی که وبسایت Storage Review توانست یکی از این هارد دیسک ها را برای تست تهیه کند، مجبور شد به وسیله eBay اقدام کند زیرا این هارد دیسک به طور مستقیم از سیگِیت یا شرکای رسمی آن قابل خرید نبود.

اما اکنون شرایط تغییر نموده است و می توان Exos X26z را به صورت آنلاین به وسیله ServerPartDeals خریداری کرد.

این هارد دیسک 25 ترابایتی با سرعت 7200 دور در دقیقه و رابط SATA 6Gb/s هم اکنون با قیمت 319.99 دلار به فروش می رسد (با تخفیف برای خرید عمده). این هارد دیسک ها دارای دو سال گارانتی می باشند.

کاربری ویژه برای سازمان های بزرگ

Exos X26z واقعاً فقط برای بزرگترین مشتریان سازمانی کاربرد دارد و ظرفیت هر اسلات را نسبت به هارد دیسک های معمولی 25٪ افزایش می دهد. در تست هایی که به وسیله Storage Review بر روی این هارد دیسک انجام شد - در مقایسه با هارد دیسک 20 ترابایتی Seagate IonWolf Pro - Exos X26z عملکرد خوبی داشت. اما باید به یاد داشت که از آن موقع، سیگِیت هارد دیسک هایی با فناوری ضبط پیشرفته (HAMR) معرفی نموده.

آینده با تکنولوژی HAMR

سیگِیت اعلام نموده است که هارد دیسک های آینده این شرکت با فناوری HAMR قادر خواهند بود مرزهای ظرفیت داده را بشکنند. این شرکت نهایتاً در پی فراوری هارد دیسک های 50 ترابایتی است و برخلاف هارد دیسک Exos X26z، این هارد دیسک ها دیگر اینقدر کم یاب نخواهند بود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1661

به "بزرگترین هارد دیسک سیگِیت (Seagate) با 25 ترابایت ظرفیت را نه در ویندوز می گردد استفاده کرد و نه مک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین هارد دیسک سیگِیت (Seagate) با 25 ترابایت ظرفیت را نه در ویندوز می گردد استفاده کرد و نه مک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید