بیش از 1000 عنوان کتاب به کانون های مساجد استان یزد اهدا شد

به گزارش تور سریلانکا، مجید جوادیان زاده، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در یزد، با اشاره به ظرفیت های کانون های مساجد استان یزد در زمینه فعالیت های کتاب و کتابخوانی گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از بهترین و گسترده ترین مخاطبین حوزه کتاب و کتابخوانی هستند که برنامه های مختلفی را در این بخش با موضوع مسجد اجرا نموده اند.

بیش از 1000 عنوان کتاب به کانون های مساجد استان یزد اهدا شد

وی اضافه کرد: در سال 98 که شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی گردید، طرح های مختلفی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد ارائه شد که بعضی از این برنامه ها همچنان در مساجد اجرا می گردد که این نشان از نقش کانون های مساجد در ترویج کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: با توجه به این ظرفیت های ویژه در کانون های مساجد استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیش از 1000 عنوان کتاب را به منظور ترویج فعالیت های کتاب و کتابخوانی به مساجد استان اهدا کرد.

وی گفت: این کتاب ها در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، مذهبی، فرهنگی، علمی است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به کانون ها اختصاص داده می گردد.

جوادیان زاده اعلام کرد: هدف ما ترویج فعالیت های کتاب و کتابخوانی است و امیدواریم بتوانیم با برنامه های مختلف این هدف را دنبال کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 965

به "بیش از 1000 عنوان کتاب به کانون های مساجد استان یزد اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000 عنوان کتاب به کانون های مساجد استان یزد اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید