توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: افراد مبتلا به دیابت مصرف کننده قلم انسولین از ابتدای سالجاری به صورت ثبت نام در سامانه انسولین دریافت می کنند.

توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو باخبرنگاران با بیان اینکه مبتلایان به دیابت که انسولین قلمی دریافت می کنند مسئله ای تا کنون در زمینه دریافت انسولین قلمی نداشته اند، شرح داد: این افراد باید در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند چراکه ارائه داروی انسولین قلمی به متقاضیان در داروخانه ها تنهادر صورت ثبت نام در سامانه امکان پذیر است.

وی افزود: این امر از ابتدای سالجاری در همدان اجرایی شده و مبتلان به دیابت که انسولین قلمی مصرف می کنند طبق روال همیشگی در سامانه ثبت نام کرده و سپس اقدام به دریافت انسولین قلمی می کنند.

دکتر جلیلی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تامین انسولین قلمی برای مبتلایان به دیابت نداریم، گفت: این سامانه موجب توزیع عادلانه داروهای مورد نیاز برای مبتلایان شده و بر این اساس دارو به صورت عادلانه بین بیماران توزیع می شود.

وی گفت: افراد مبتلا به دیابت که دریافت کننده انسولین قلمی هستند با ارائه کارت ملی، شماره بیمه و کپی آخرین نسخه پزشکی انسولین را باید همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1192

به "توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید