جشنواره برلین 2020 با سال سلینجری من شروع می گردد

به گزارش تور سریلانکا، هفتادمین جشنواره فیلم برلین با نخستین نمایش جهانی سال سلینجری من به کارگردانی فیلیپ فالاردو و بازی سیگورنی ویور افتتاح می گردد.

جشنواره برلین 2020 با سال سلینجری من شروع می گردد

با شرایط سفر به آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، سال سلینجری من بر اساس رمانی پرفروش به همین نام از جوانا راکوف نویسنده، منتقد، شاعر و خبرنگار آمریکایی ساخته شده و داستان آن در دنیای ادبی نیویورک 1990 می گذرد؛ جایی که دختری جوان به نام جوانا (با بازی مارگارت کوالی) از مدرسه عالی بیرون می آید تا دنبال روی نویسنده شدن خود برود.

جوانا برای رسیدن به رویایش دستیار مارگارت (با بازی ویور) می گردد که کارگزار ادبی جی. دی. سلینجر، نویسنده سرشناس آمریکایی است؛ زنی خویشتن دار با افکاری قدیمی. جوانا هر روز بین فقر و فریبندگی در چرخش است. او روزها را در یک دفتر کاری پرزرق و برق می گذراند و شب هایش در آپارتمانی نمور در منطقه بروکلین نیویورک می گذرد. فیلم فراوری مشترک کانادا و ایرلند و درامی درباره بلوغ دختری جوان است.

فالاردو 52 ساله که فیلمنامه سال سلینجری من را نوشته، برای فیلم نامزد اسکار آقای لازار و دروغ خوب شناخته می گردد. این سینماگر کانادایی-فرانسوی پیش تر در 2009 با من نیستم، قسم می خورم! در بخش نسل برلیناله حضور داشت. این نخستین سال نشستن کارلو شاتریان روی جایگاه مدیریت هنری جشنواره برلین پس از 18 سال مدیریت دیتر کاسلیک است.

هفتادمین جشنواره فیلم برلین 20 فوریه تا اول مارس (یک تا 11 اسفند) برگزار می گردد و جرمی آیرنز، بازیگر بریتانیایی ریاست هیات داوران بخش مسابقه بین الملل آن است. جایزه خرس طلایی افتخاری یک عمر فعالیت این دوره به هلن میرن، بازیگر تحسین شده بریتانیایی اهدا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 97

به "جشنواره برلین 2020 با سال سلینجری من شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره برلین 2020 با سال سلینجری من شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید