حزب لیبرال دموکرات آلمان خواهان خروج یونان از منطقه یورو شد

به گزارش تور سریلانکا، رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان با تاکید بر اینکه هر کشوری باید خود مسئولیت بدهی هایش را بر عهده گیرد، از دولت آلمان خواست که برای خروج یونان از منطقه یورو فشار وارد کند.

حزب لیبرال دموکرات آلمان خواهان خروج یونان از منطقه یورو شد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریستین لیندنر، رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان از دولت خود درخواست کرد که بار روی دوش شهروندان و شرکت ها را کاهش دهد و در مناقشات با یونان بر خروج این کشور از منطقه یورو فشار وارد کند.

وی که در تبادل نظر با نشریه بیلد سخن می گفت همچنین توضیح داد که دولت آلمان باید با توجه شرایط بودجه ای خوب و نرخ بهره های پایین بالاخره اقداماتی را برای شهروندان انجام دهد.

لیندنر همزمان خواهان برداشتن بار بروکراسی از روی دوش شرکت ها شد تا به این ترتیب سرمایه گذاری ها تسریع گردد.

رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان همچنین گفت: دولت آلمان حدود 301 میلیارد یور در سال آینده درآمد دارد که بی سابقه است. البته دولت ائتلافی در آلمان مبلغ بسیار کمی از این درآمد را برای آینده سرمایه گذاری می نماید که این یک خطا است. اگر آلمان می خواهد از فرصت های خود استفاده کند باید پول بیشتری را در زمینه تحقیق، جاده ها و شبکه های دیجیتال هزینه کند.

لیندنر همچنین انتقاد شدیدی به سیاست دولت آلمان در قبال یونان وارد نموده و خواهان خروج این کشور از منطقه یورو بعد از انتخابات جدید شد. از آنجایی که یونان بسیار بدهکار و از نظر سیاسی فلج شده است ما بدون هیچ گونه چشم اندازی برای موفقیت میلیاردها پول را به این کشور می بخشیم.

وی اضافه نمود: راه چاره درست تر کاهش بدهی ها و اصلاحات یونان در حارج از متطقه یورو است. ما می خواهیم اروپا را در کنار هم نگه داریم اما باید هر کشوری خود مسئولیت بدهی هایش را تقبل کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 277

به "حزب لیبرال دموکرات آلمان خواهان خروج یونان از منطقه یورو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب لیبرال دموکرات آلمان خواهان خروج یونان از منطقه یورو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید