خانواده اسکوبار مدعی شناسایی خالق بیت کوین

به گزارش تور سریلانکا، خانواده پابلو اسکوبار که از او به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر نام برده می گردد، مدعی شده که هویت اصلی خالق مرموز بیت کوین را می داند.

خانواده اسکوبار مدعی شناسایی خالق بیت کوین

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

Olof K. Gustaffson، مدیرعامل شرکت اسکوبار که این روزها با عرضه گلکسی فولد و آیفون 11 پرو با پوشش طلا و با برند اسکوبار جنجال به پا نموده، در گفتگویی با سایت کوین تلگراف مدعی شده ساتوشی ناکاموتو سال ها قبل یاسوتاکا ناکاموتو (Yasutaka Nakamoto) نام داشته است.

مدیرعامل شرکت اسکوبار می گوید یاسوتاکا مهندس شرکت هواپیمایی Pacific West Airlines بوده و سال ها قبل در قاچاق مواد مخدر به خانواده اسکوبار یاری می نموده است. به گفته او یاسوتاکا نه تنها توانایی ساخت بیت کوین را داشته بلکه قاچاقچی قهاری هم بوده و تا سال 1992 از نظرها پنهان می ماند.

Gustaffson در ادامه مدعی شده یاسوتاکا برادر دوریان ناکاموتو هم هست. از این فیزیکدان بازنشسته اهل کالیفرنیا نیز به عنوان بنیان گذار بیت کوین یاد می گردد.

Gustaffson و روبرتو اسکوبار

کوین تلگراف در گزارش خود به مقاله ای مربوط به سال 1992 در لس آنجلس تایمز اشاره می نماید که در آن به فردی به نام Yasutaka A. Nakamoto کارمند شرکت هواپیماسازی هیوز (Hughes) پرداخته شده است. بر اساس گزارش تایمز، افرادی با جاسازی بمب زیر جایگاه ماشین یاسوتاکا قصد داشته اند او را ترور نمایند اما او بمب را پیدا می نماید و چون جانش را در خطر می بیند، تا سال ها از انظار عمومی پنهان می گردد.

به غیر از گزارش لس آنجلس تایمز و ادعاهای مدیرعامل شرکت اسکوبار، دیگر هیچ اطلاعاتی از یاسوتاکا در اینترنت نیست. کوین تلگراف در ادامه گزارش می نویسد که یاسوتاکا متخصص کامپیوتر و نیمه رساناها بوده و آنقدر باهوش بوده که بتواند بیت کوین را خلق کند. Gustaffson ادعا می نماید یاسوتاکا سال 2010 ناپدید شده ولی پیش از پنهان شدن با دنیای بیت کوین خداحافظی نموده بوده است.

روبرتو، برادر پابلو اسکوبار و بنیان گذار شرکت اسکوبار اخیراً از اپل شکایت نموده است. او مدعی شده آیفون X زندگی او را به خطر انداخته و خواستار دریافت 2.6 میلیارد دلار غرامت از کمپانی کوپرتینویی شده است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 403

به "خانواده اسکوبار مدعی شناسایی خالق بیت کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده اسکوبار مدعی شناسایی خالق بیت کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید