خبرنگاران مربی تراکتور: از تساوی برابر پیکان راضی نیستیم

به گزارش تور سریلانکا، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از تساوی برابر پیکان راضی نیستیم. بازیکنان ما خسته بودند و این موضوع عامل رقم خوردن این نتیجه شد.

خبرنگاران مربی تراکتور: از تساوی برابر پیکان راضی نیستیم

جهت دریافت مشاوره خدمات مدل تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی پس از تساوی یک بر یک تراکتور برابر پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: همانطور که پیش از مسابقه هم گفتم بازی های آسیایی فشار بیش از اندازه ای را به ما وارد کرد.

وی ادامه داد: رقیب اول ما در این مسابقه خستگی بازیکنان بود و همانطور که دیدید سایر تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردن مانند پرسپولیس در بازی هایشان نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. این نشان از خستگی بود که در مسابقات لیگ قهرمانان بدست آمد.

وی اضافه نمود: تمام هدف ما در روزهای اخیر این بود که به خوبی ریکاوری کنیم و سعی کردیم به بهترین نحو این کار را انجام دهیم. در 30 دقیقه بازیکنان خیلی خوب بودند اما در سایر دقایق بازی این خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: در نیمه دوم ما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در دقایق دیگر بازی هم بازی کاملا پرتاب اوت بود. می توانستیم بازی را ببریم. از نتیجه به دست آمده مقابل پیکان اصلا راضی نیستیم .

عبداللهی گفت: منطقی می گویم که خستگی بلای جانمان شد. امیدوارم تا چهار روز دیگر که بازی بعدی ما است خوب ریکاوری کنیم. هر چند فشردگی بازی ها همه تیم ها به ویژه آسیایی ها را اذیت می نماید.

وی گفت: شجاعی و دژاگه بزرگان و بهترین بازیکنان تیم ما هستند و هر زمانی که در مسابقات آسیایی به زمین آمیدند برای ما خوب کار کردند. این 2 بازیکن مرخصی گرفتند و موضوع دیگری در کار نیست. آنها باز خواهند گشت. همواره در تیم هایی مانند تراکتور حرف و حدیث است اما چیزی که می بینم مسئله ای نیست و آنها به ما اضافه خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1029

به "خبرنگاران مربی تراکتور: از تساوی برابر پیکان راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تراکتور: از تساوی برابر پیکان راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید