خبرنگاران 13 پروژه مالی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می گردد

به گزارش تور سریلانکا، یاسوج- خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر سال جاری 13 طرح مالی با حجم سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد ریال در این استان افتتاح می گردد.

خبرنگاران 13 پروژه مالی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، سالار حسین پور روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: اشتغال این تعداد طرح 108 نفر است و واحد هایی همچون کارخانه شن و ماسه، مصنوعات چوبی و سازه های فلزی، عایق و غیره را شامل می شوند.

وی اضافه کرد: 70 درصد از این طرح هایی افتتاحی در روستاهای استان هستند که با این فرایند توسعه مطلوبی در روستاها رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: البته فعال ترین واحد های صنعتی این استان در روستاها هستند .

حسین پور ابراز داشت: در مجموع 497 پروژه در دست اجرا در استان با حجم سرمایه گذاری (بر اساس جواز تاسیس) 27 هزار میلیارد ریال وجود دارد.

وی ادامه داد: چنانچه این طرح ها به بهره برداری برسند حجم اشتغال آن ها 14 هزار نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: 65 درصد از واحد های صنعتی استان فعال است که در مجموع 168 واحد غیرفعال و 319 مورد فعال هستند.

حسین پور تاکید نمود: اشتغال حوزه صنعت کهگیلویه و بویراحمدهفت هزار و 780نفر بیمه شده است.

وی بیان نمود: طی یک سال اخیر 17 واحد غیر فعال در این استان با حجم سرمایه گذاری 222 میلیارد تومان و اشتغال 310 نفر به چرخه فراوری برگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 168 واحد فراوریی غیرفعال در استان وجود دارد که 90 مورد از آن ها قابلیت احیا دارند و 63 مورد از آن ها در اولویت احیا هستند.

حسین پور بیان نمود: سال جاری 33 پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری 630 میلیارد تومان و اشتغال 212 نفر صادر شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 833

به "خبرنگاران 13 پروژه مالی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 پروژه مالی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید