خدمات کیف پول سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران راه اندازی شد!

به گزارش تور سریلانکا، سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران همیشه به فکر رفاه حال مشتریان وفادار خود بوده و هست. خبرنگاران با ایجاد خدماتی هیجان انگیز بستری مناسب را جهت بازدهی بهتر در امر فروش و خرید برای همراهان خود، مهیا نموده است. یکی از آخرین خدمات که خبرنگاران برای مشتریان خود به ارمغان آورده است کیف پول و خرید شارژ موبایل است.

خدمات کیف پول سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران راه اندازی شد!

کیف پول الکترونیک چیست و چه کار می نماید؟

کیف پول الکترونیکی امکان خرید از سوپرمارکت اینترنتی خبرنگاران را به جای استفاده از کارت های گوناگون به وسیله گوشی تلفن همراه یا وب سایت خبرنگاران مهیا می نماید.

در حقیقت پول از چرخه شتاب خارج می گردد و به شبکه سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران وارد می گردد. تمرکز اصلی کیف پول الکترونیکی درحال حاضر روی حوزه مدیریت کیف پول از جمله شارژ کیف پول و دیگری انتقال شارژ کیف پول به آشنایان و بستگان است. به این ترتیب که مشتریان سوپرمارکت اینترنتی خبرنگاران به جای اینکه از دستگاه کارت خوان یا درگاه بانکی استفاده نمایند، مستقیماً می توانند کیف پول خود را شارژ نموده و مایحتاج روزانه خود را به وسیله کیف پول خریداری نمایند.

مزایای استفاده از کیف پول

  • رفع شدن بعضی از مسائل مانند به سرقت رفتن کارت اعتباری یا گم شدن آن.
  • عدم احتیاج به توصیف جزئیات کارت در طول پرداخت از جمله شماره کارت، رمز اینترنتی و …
  • پرداخت سریع و آسان در طول فرآیند خرید محصولات به صورت آنلاین و بدون احتیاج به کارت ممکن است.
  • اگر هرگونه خطایی در پرداخت ها رخ دهد، امکان برگشت پول به سادگی وجود دارد.
  • امکان انتقال پول به دوستان و آشنایان در مواقع ضروری
  • امکان انجام پرداخت ها از کیف پول به صورت فوری وجود دارد.

روش استفاده از کیف پول:

طریقه شارژ کیف پول در اپلیکیشن خبرنگاران:

پس از نصب اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران، روی خدمات پرداخت کلیک نموده و با ورود به بخش مدیریت کیف پول خود می توانید آن را شارژ کنید. برای شارژ کیف پول محدودیت مبلغ وجود ندارد. زمانی که بر روی آن کلیک می کنید دو گزینه شارژ کیف پول و انتقال شارژ به دوستان را خواهید دید. به همین راحتی می توانید کیف پول خود را به وسیله درگاه بانکی شارژ کنید.

در گزینه انتقال شارژ به دوستان نیز می توانید مبلغ مورد نظر را شارژ نموده و به کیف پول دیگران انتقال دهید. این گزینه برای اشخاصی است، که احتیاج به خرید فوری دارند و کارت بانکی و وجه نقد در دسترسشان نیست. کافی است نام و شماره تلفن شخص مورد نظر را وارد نموده و پول را برایش ارسال کنید و برعکس از آن بخواهید کیف پول شما را شارژ کند.

طریقه شارژ کیف پول در وب سایت خبرنگاران:

در وب سایت خبرنگاران نیز پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی مدیریت کیف پول کلیک نموده و می توانید اعتبار را افزایش دهید یا موجودی شارژ را برای دوستان انتقال دهید. در این صفحه امتیازهای مشتری، دفعات خرید، پرداختی ها، سود خرید و کدهای تخفیف خرید نیز نمایش داده خواهد شد. بعلاوه تراکنش های اجرا شده در صورت احتیاج با وارد کردن تاریخ نشان داده می گردد.

در خبرنگاران پرداخت به سه طریق از جمله پرداخت نقدی، خرید به وسیله کارت بانکی و دیگری کیف پول امکان پذیر است که برترین و مطمئن ترین راه کیف پول است .

اگر موجودی حساب کیف پول به مقدار حداقل رسید با شارژ مجدد می توانید کیف پول خود یا دوستانتان را شارژ کنید و با خیال آسوده خریدهای خود را انجام دهید.

منبع: اُکالا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1250

به "خدمات کیف پول سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران راه اندازی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات کیف پول سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران راه اندازی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید