خلاصه آنالیز وبسایت های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3

به گزارش تور سریلانکا، هواوی ساعت هوشمند واچ 3 را در رویداد اخیر خود به صورت رسمی معرفی کرد. این ساعت هوشمند اولین محصول پوشیدنی هواوی با سیستم عامل هارمونی است که می تواند کاربردهای این دست از دستگاه ها را متحول کند. اما این تنها نکته ویژه این ساعت نیست. در ادامه آنالیز HUAWEI Watch 3 را از دید سه وبسایت معتبر مرور خواهیم کرد.

خلاصه آنالیز وبسایت های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 هم از این قاعده مستثنی نیست تا با داشتن تمامی مزیت های گجت های هوشمند هواوی در کنار طراحی نو و زیبا، به یکی از موردتوجه ترین ساعت های هوشمند موجود تبدیل گردد. به همین مناسبت، به سراغ سه رسانه معتبر جهان در زمینه آنالیز دستگاه های دیجیتال رفته ایم تا ببینیم آن ها چه نظری در خصوص هواوی واچ 3 دارند.

هواوی واچ 3 از دیدگاه سایت AndroidHeadlines

این رسانه تاکید زیادی به زیبایی ساعت هوشمند واچ 3 دارد و معتقد است که اگر در پی مجذوب نماینده ترین طراحی ظاهری در بین محصولات موجود در بازار می شد، Huawei Watch 3 یکی از برترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این موضوع را باید به علت ترکیب دقیق بدنه ای از فولاد ضد زنگ، سرامیک و شیشه در ساخت این ساعت دانست.

هواوی در لبه کناری واچ 3 یک پیچ تنظیم را در نظر گرفته است که از آن می توان برای اسکرول کردن و جابه جایی راحت در منو ها استفاده کرد. نگارنده بعد از چندین روز کار کردن با هواوی واچ 3، اعتقاد دارد که این پیچ از لحاظ دقت، حساسیت و راحتی استفاده، با دقت تمام طراحی شده و تجربه کار با این دستگاه را لذت بخش می نماید.

بخش دیگری که این رسانه به آن اشاره نموده، نمایشگر عالی مورد استفاده در Huawei Watch 3 است؛ نمایشگری که Android Headlines آن را یکی از برترین نمایشگر ها در جهانی ساعت های هوشمند می داند. این نمایشگر با فناوری ساخت AMOLED فراوری شده و تصاویر را با وضوح 466 در 466 پیکسل به نمایش می گذارد.

علاوه بر وضوح بالا و رنگ های شفاف، نمایشگر هواوی واچ 3 زوایای دید مناسبی در اختیار شما می گذارد و در هر مکانی به راحتی می توانید با آن کار کنید. دیگر مزیت های نمایشگر هواوی واچ 3 از نظر AndroidHeadlines را می توان در لبه های خمیده، حاشیه های نازک و حساسیت به لمس عالی برشمرد.

Huawei Watch 3 از حسگر اندازه گیری ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون و دمای پوست استفاده می نماید. این ساعت بعلاوه 100 حالت ورزشی مختلف دارد تا شما بتوانید فعالیت های خود را به خوبی رهگیری کنید.

در انتهای این آنالیز، سایت AndroidHeadlines به عملکرد دقیق و مناسب هواوی در حالت های ورزشی اشاره می نماید و می گوید که واچ 3 قادر است در حد ساعت های هوشمند مخصوص فیتنس، به کاربران خود خدمات دقیق و حرفه ای ارائه دهد.

هواوی واچ 3 از دیدگاه سایت Trusted Reviews

رسانه Trusted Reviews ضمن اشاره به این موضوع که Huawei Watch 3 به اسم اولین دستگاه مجهز به Harmony OS وارد بازار شده، به قابلیت هایی مانند صفحه نمایش فوق العاده، عملکرد عالی حالت های ورزشی و قابلیت استفاده از eSIM به اسم ویژگی های کلیدی دستگاه اشاره دارد و می گوید که واچ 3 را باید برترین انتخاب برای کاربران گوشی های اندرویدی دانست.

پشتیبانی از eSIM که به درستی یکی از مهم ترین توانایی های Watch 3 است، در کمتر ساعت هوشمندی یافت می گردد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بدون احتیاج به گوشی، از ساعت هوشمند خود به اسم دستگاهی مستقل با تمامی قابلیت ها مانند دریافت یا پاسخ به تماس ها بهره ببرید.

Trusted Reviews در ادامه به نقش سیستم عامل هارمونی در ارائه یک رابط کاربری مناسب اشاره می نماید. این رسانه معتقد است که استفاده از رابط کاربری اختصاصی در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم، به ساعت هوشمند واچ 3 هواوی امکان داده تا در زمینه باز کردن سریع اپ ها و جابه جایی روان در رابط کاربری، بهتر از دیگر ساعت های هوشمند بالا رده موجود در بازار عمل کند.

این وبسایت، فروشگاه نرم افزاری اپ گالری هواوی را هم مورد آنالیز قرار داده و به کاربران اطمینان می دهد که جستجو و دانلود نرم افزار ها از این مارکت اختصاصی، بسیار آسان تر و لذت بخش تر از طی کردن همین مراحل با Wear OS و گوگل پلی استور خواهد بود. این رسانه مجدداً تاکید می نماید که با توجه به وجود اپ های بسیار زیاد در اپ گالری و سازگاری بالای Watch 3 با گوشی های اندرویدی، این ساعت هوشمند برترین انتخاب برای کاربران این پلتفرم است.

در حالی که استفاده از دستیار صوتی در گوشی های هوشمند هنوز در مراحل اولیه قرار گرفته است، رسانه Trusted Reviews حضور دستیار صوتی هواوی یا Celia در واچ 3 را نکته مثبتی ارزیابی نموده است. شما می توانید برای پخش موسیقی، تماس گرفتن، چک کردن آب و هوا، اطلاع پیدا کردن از ضربان قلب و ... از سلیا بهره ببرید.

هواوی واچ 3 از دیدگاه سایت AndroidCentral

این رسانه هم توجه بسیار زیادی به پیچ تنظیم تعبیه شده در کناره ساعت Watch 3 از خود نشان داده و اذعان می نماید که این کنترلر را می توان برترین نمونه از چگونگی اضافه کردن قابلیت های مولتی تسکینگ به یک ساعت هوشمند دانست. با دو بار کلیک کردن روی تاج، می توانید لیستی چرخان از برنامه های اخیر را مشاهده کنید.

AndroidCentral در ادامه به آنالیز حالت های ورزشی و نحوه استفاده از آن ها می پردازد؛ شما می توانید دکمه های تعبیه شده در کنار هواوی واچ 3 را برای آغاز کردن یک تمرین خاص شخصی سازی کنید و برای خود هدف هایی مانند مسافت طی شده، اندازه کالری مصرفی یا زمان مورد احتیاج برای انجام یک فعالیت، در نظر بگیرید.

بعلاوه گزارشی از تمرین به اپلیکیشن Huawei Health ارسال می گردد تا این اپلیکیشن، با توجه به رکورد های شما، برترین برنامه تمرینی را برای هدف مورد نظرتان تدارک ببیند. باید به این نکته اشاره کنیم که این اطلاعات به نرم افزار هایی مانند Google Fit هم قابل انتقال هستند.

سایت AndroidCentral عملکرد Huawei Watch 3 در مصرف انرژی را تحسین نموده و آن را یکی از مهم ترین مزیت های این ساعت هوشمند در مقابل رقبا می داند. با یک بار شارژ گوشی و استفاده ممتد از تمامی امکانات و حسگرها، می توانید بین 3 الی 4 روز بدون احتیاج به شارژ مجدد از واچ 3 بهره ببرید.

اگر حتی این اندازه شارژدهی هم برای شما کافی نیست، امکان این وجود دارد که در مواقع احتیاج با گذاشتن دستگاه روی حالت Ultra-long Battery Life و غیر فعال کردن مواردی مانند نمایشگر همواره روشن و برخی حالت های ورزشی، بیش از 10 روز از شارژ دوباره هواوی واچ 3 خود بی احتیاج شوید.

ساعت هوشمند Watch 3 از استاندارد شارژ بی سیم Qi هم پشتیبانی می نماید. با توجه به این سازگاری می توانید با شارژر های بی سیم دیگر سازندگان هم ساعت هوشمند خود را شارژ کنید. با ویژگی شارژ معکوس هم قادر خواهید بود تا باتری این ساعت را از طریق برخی گوشی های هواوی هم شارژ کنید.

جمع بندی

با نگاهی به موارد اشاره شده از طریق رسانه های بالا می توان گفت که پارامتر هایی مانند طراحی شکیل، نمایشگر قدرتمند، رابط کاربری سریع، حالت های ورزشی متنوع، حسگر های دقیق به همراه انعطاف در شارژ و عمر طولانی باتری فاکتور هایی هستند که هواوی واچ 3 را به یکی از برترین ساعت های هوشمند موجود در بازار تبدیل می نمایند.

با توجه به موارد فوق این ساعت را می توان در ردیف کاربردی ترین و کارآمدترین ساعت های هوشمند موجود در بازار جای داد که همراه با قیمت مناسبی که برایش در نظر گرفته شده، پتانسیل بالایی در تبدیل شدن به اولین گزینه بسیاری از کاربران را دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1113

به "خلاصه آنالیز وبسایت های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه آنالیز وبسایت های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید