خورشید مجیدی یکی از 7 فیلم منتخب جشنواره فیلم میامی

به گزارش تور سریلانکا، جشنواره فیلم میامی 2021 با معرفی فیلم های بین المللی حاضر در این دوره از فیلم خورشید مجید مجیدی به عنوان یکی از هفت فیلم منتخب این دوره نام برد.

خورشید مجیدی یکی از 7 فیلم منتخب جشنواره فیلم میامی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم میامی فهرست فیلم های بین المللی حاضر در این دوره را که در این رویداد 10 روزه اکران می شود اعلام کرد. خورشید مجید مجیدی از جمله فیلم های حاضر در این بخش این جشنواره است.

این جشنواره که به صورت ترکیبی از رویدادهای مجازی و فیزیکی از 5 تا 14 مارس برگزار می شود امسال فیلم هایی از کارگردان های برگزیده یا نامزد اسکار را برای نمایش در بخش بین المللی انتخاب کرده است.

از جمله این کارگردان ها می توان از فرناندو تروبا، آگنیسکا هالند و مجید مجیدی یاد کرد که امسال نیز در فهرست فیلم های بین المللی نامزد شده برای رقابت اسکار حضور دارند.

در فهرست نهایی فیلم های بین المللی حاضر در این دوره جشنواره فیلم میامی که شامل 7 فیلم برتر بین المللی امسال است در کنار خورشید مجید مجیدی فیلم کجا می روی آیدا؟ نماینده بوسنی و هرزگوین، شارلاتان نماینده جمهوری چک، حالت دیوانگی از جمهوری دومینیکن، خاطراتی از پدرم از کلمبیا، و فردا همه جهان از آلمان و سیب ها از یونان نمایش داده می شوند.

جی لاپلانته مدیر اجرایی جشنواره فیلم میامی از انتخاب این فیلم ها به عنوان 7 فیلم برتر حاضر در رقابت امسال اسکار یاد کرد و گفت از نمایش این فیلم های قوی بسیار افتخار می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 807

به "خورشید مجیدی یکی از 7 فیلم منتخب جشنواره فیلم میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشید مجیدی یکی از 7 فیلم منتخب جشنواره فیلم میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید