خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگری کشور شد

به گزارش تور سریلانکا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از میزبانی مسابقات قهرمانی دو و میدانی آقایان و بانوان کارگری کشور در اهواز اطلاع داد.

خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگری کشور شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، ارسلان غمگین اظهار کرد: خوزستان و شهر اهواز برای نخستین بار میزبان مسابقات دو و میدانی (گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت) کارگری کشور خواهد بود.

وی اضافه نمود: مسابقات دو و میدانی کشور در بخش آقایان با حضور 100 ورزشکار از 26 استان و در بخش بانوان با حضور 60 ورزشکار از 15 استان کشور از یکم تا دوم بهمن ماه در استادیوم دنیا پهلوان تختی اهواز برگزارمی گردد.

غمگین، برگزاری این دوره از مسابقات را همکاری انجمن کارگری دو و میدانی و هیات ورزشی کارگری استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد و گفت: با برگزاری این دوره از مسابقات دو و میدانی به میزبانی شهرستان اهواز به استقبال مراسم مربوط به دهه فجر خواهیم رفت.

وی ادامه داد: این مسابقات با اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویژه کارگران و با هدف نشاط بخشیدیدن به فضای کارگری در ایام کرونا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 792

به "خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگری کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگری کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید