دبیر جشنواره شعر فجر منصوب شد

به گزارش تور سریلانکا، قربان ولیئی دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر شد.

دبیر جشنواره شعر فجر منصوب شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) طی حکمی قربان ولیئی (شاعر و مدرس دانشگاه) را به عنوان دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب ذی قیمت ادبی و تجربه گران سنگ جناب عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران در اجرای وظایفی که در آیین نامه جشنواره آمده است پیروز و مؤید باشید.

بر اساس این خبر، قربان ولیئی، شاعر و دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و در حال حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.

از او که سابقه دریافت جایزه کتاب سال و کتاب فصل را نیز در کارنامه خود دارد آثاری چون موسیقی نواحی جان، ترنم داوودی سکوت، با دو چشم دچار یکتایی، زیارت نامه روح و جوان شدن جاودانگی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1268

به "دبیر جشنواره شعر فجر منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جشنواره شعر فجر منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید